رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کنترل مرزهای اربعین خبر داد و گفت: پلیس با سگ‌های موادیاب در کمین و رصد قاچاقچیان موادمخدر است.

کنترل مرزهای اربعین؛ پلیس با سگ‌های موادیاب در کمین قاچاقچیان

سردار ایرج کاکاوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا درباره تدابیر ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در مرزهای اربعین گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای حفظ امنیت و سلامت زائرین اربعین حسینی، تدابیر ویژه‌ای برای کنترل دقیق‌تر مرزها اتخاذ کرده است. این تدابیر شامل استفاده از فناوری‌های نوین برای شناسایی و جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور عراق است.

وی افزود: با توجه به تعداد بالای زائرین و اهمیت بالای این رویداد مذهبی، پلیس مبارزه با مواد مخدر در تمامی مرزهای مرتبط با عراق، به صورت شبانه‌روزی و مستمر فعالیت دارد. این نیروها با تجهیز به دستگاه‌های پیشرفته و بهره‌گیری از سگ‌های موادیاب، کنترل و بررسی محموله‌ها و افراد را با دقت بیشتری انجام می‌دهند.

سردار کاکاوند بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر از تجهیزات خاصی برای شناسایی مواد مخدر و جلوگیری از حمل آن توسط افراد سودجو استفاده می‌کند. این اقدامات، علاوه بر ایجاد امنیت، باعث تسهیل و تسریع عبور و مرور زائرین نیز می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: این تدابیر به منظور جلوگیری از هرگونه تهدید و آسیب احتمالی به زائرین و همچنین حفظ سلامت عمومی در این ایام به کار گرفته شده است که تمامی مرزها تحت پوشش کامل قرار گرفته و نظارت‌ها به صورت مستمر و بدون وقفه انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.