رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تربت‌حیدریه گفت: ۱۵ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های این شهرستان شناسایی شده که تاکنون نیمی از آن‌ها رفع نقص و ساماندهی شده است.

ساماندهی نیمی از جاده‌های حادثه‌ خیز تربت‌حیدریه

به گزارش قدس خراسان،سرهنگ جواد حقدادی با بیان اینکه نزدیک به ۲۳ دستگاه اجرایی با حوزه تصادفات مرتبط است، افزود: مهمترین وظیفه پلیس راهور افزایش انضباط ترافیکی است که خروجی آن باید منجر به کاهش سوانح جاده‌ای شود.

وی بیان کرد: در این راستا پلیس راهور در سه حوزه ارتقای فرهنگ ترافیک، رفع نقاط حادثه خیز و اعمال قانون، تمام تلاش خود را به کار بسته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تربت حیدریه به نارضایتی شهروندان مبنی بر نصب برخی دست اندازها (سرعتکاه) در داخل شهر اشاره و اظهار کرد: شورای هماهنگی ترافیک به عنوان نهاد تصمیم گیرنده، تاکنون اقدام‌های خوبی در این زمینه را به سرانجام رسانده است.

وی با بیان اینکه دست‌اندازها یک مشکل ترافیکی به شمار ‌می‌روند، افزود: اکنون بهترین جایگزین برای این دست‌اندازها، هوشمندسازی و نصب دوربین‌های نظارتی و ترافیکی است.

حقدادی اظهار کرد: نظارت الکترونیک و پایش تصویری در تربت حیدریه از سال ۹۵ با چهار دوربین نظارتی آغاز شد و اکنون ۲۱ دوربین نظارتی، ۱۰ دوربین پلاک خوان و ۲ دوربین کنترل سرعت فراهم است.

وی اظهارامیدواری کرد در ماه‌های آینده با نصب ۶ دوربین کنترل سرعت در نقاط پیش‌بینی شده، مجموعه این فرآیندها به کاهش تصادفات منجر شود.

ریس پلیس راهور تربت‌حیدریه گفت: این در حالی است که سالانه هزار دستگاه خودرو و بیش از ۱۰ هزار گواهینامه جدید به جمع خودروها و رانندگان قبلی در این شهرستان اضافه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.