دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و هوادار تهران از ساعت ۱۹:۱۵ به مصاف یکدیگر رفته‌اند. این بازی در نیمه اول بدون گل پایان یافت. دو تیم نیمه دوم را بدون هیچ تغییری در ترکیب آغاز کردند.

ذوب‌آهن - هوادار؛ بدون گل / سرد و بی‌روح مثل سکوهای ورزشگاه

امروز در دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و هوادار تهران در ورزشگاه امام رضا علیه السلام مشهد به مصاف هم رفتند. 

ذوب آهن هفته اول عملکرد قابل قبولی در برابر قهرمان فصل قبل، داشت و توانست پرسپولیس را با یک گل متوقف کند که اگر بدشانس نبود لیاقت کسب  سه امتیاز بازی را نیز داشت.

سبزپوشان فولادشهری با هدایت محمد ربیعی این هفته در مشهد میزبان هوادار تهران شده‌اند و بسیار به کسب سه امتیاز امیدوارند.

در طرف مقابل اما هوادار فصل را با شکست برابر خیبر خرم‌آباد تیم تازه لیگ برتری شده آغاز کرده‌ است. تیم سید مهدی رحمتی فصل را با ترکیب متفاوتی آغاز کرده است. بنفش‌های تهرانی نیز به کسب امتیاز امیدوارند و عزمشان را جزم کرده‌اند تا این فصل مثل فصل قبل کاندیدای سقوط نشوند.

تیم داوری
داور: سیدرضا مهدوی / کمک‌ داورها: امیررضا آشور ماهانی و احد سلطانی/ داور چهارم: احسان اکبری / ناظر داوری: محمدرضا اکبریان

ترکیب ذوب آهن اصفهان:
پارسا جعفری، سید محمد قریشی، فریبرز گرامی، رامتین سلیمان زاده، امیرحسین جدی، پدرام قاضی پور، حسن شوشتری، فردین یوسفی، محسن آذرباد، مجید علیاری و امید لطیفی
سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب هوادار تهران:
آرشا شکوری، صائب محبی، میثم تهی‌دست، مرتضی منصوری، مهدی مهدوی، میلاد خدایی، مصطفی احمدی، عرفان معصومی، مهدی گودرزی، پیمان رنجبری و علی فتحی
سرمربی: سید مهدی رحمتی

اتفاقات بازی:

دقیقه ۳۲: بازیکنان ذوب‌آهن توپ را به پشت محوطه جریمه هوادار رساندند و با یک بازی ترکیبی زیبا فرصت شوت‌زنی ایجاد کردند که ضربه سرکش ذوبی‌ها با فاصله‌ای اندک از کنار دروازه هوادار به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: اولین تعویض بازی برای هوادار انجام شد و سیدمهدی رحمتی ترکیب تیمش را تغییر داد.

دقیقه ۵۸: موقعیت عالی برای گلزنی ذوب‌آهن که گلر هوادار مانع گلزنی اصفهانی‌ها شد.

دقیقه ۶۷: ذوب‌آهنی‌ها که توپ و میدان را در اختیار دارند برای چندمین بار فرصت خوب گلزنی را ایجاد کردند اما توپ راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۷۵: دو تعویض همزمان برای هوادار.

دقیقه ۸۲: مرتضی تبریزی برای ذوب‌آهن به میدان رفت.

دقیقه ۸۴: دو تعویض دیگر برای هوادار.

دقیقه ۸۶: بازی یکطرفه دنبال می‌شود و شاگردان ربیعی مالکیت توپ و میدان را در اختیار دارند هرچند راهی به دروازه نیافته‌اند.

۴ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم بازی اعلام شد.

نیمه دوم بازی اگرچه از نیمه اول آن گرم‌تر بود اما دو تیم راهی برای باز کردن دروازه‌ها نیافتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.