معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: سرویس دهی ناوگان مترویی و اتوبوس‌رانی در روز اربعین رایگان است.

حمل و نقل عمومی مشهد در روز اربعین رایگان است

به گزارش قدس خراسان، پوریا محمدیان افزود: به منظور تسهیل تردد زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در روز اربعین و شرکت در آیین عزاداری طبق مصوبه شورای شهر، سرویس دهی مترو در خطوط یک و ۲ صلواتی است.

وی اضافه کرد: همچنین زمان سرویس دهی این ناوگان به مدت ۲ ساعت افزایش می یابد از این رو قطارشهری فردا از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ سرویس دهی خواهد کرد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: سرویس دهی خطوط اتوبوس‌ منتهی به حرم رضوی در خطوط ۸۰۰، ۸۰۱، ۸۰۲، ۸۳۰، ۸۳۱، ۱۲، ۵۰، ۶۲ ، ۸۲، ۸۶ و ۲۱۰ فردا چهارم شهریور ماه رایگان است.

محمدیان افزود: خطوط اتوبوس منتهی به حرم مطهر رضوی با ۴۱۰ دستگاه اتوبوس از امشب تا پایان روز اربعین تقویت می شود و به زائران و مجاوران سرویس دهی خواهند کرد.

معاون شهردار مشهد اضافه کرد: همچنین با توجه به موج بازگشت زائران اربعین از کشور عراق، برنامه‌ریزی لازم برای انتقال زائران از مرز چذابه به نزدیک‌ترین نقطه به پارکینگ‌های این مرز انجام شده و کاروان حمل‌ و نقل خدام الحسین(ع) شهرداری مشهد با به‌کارگیری ۱۲۵ دستگاه اتوبوس و ۴۰۰ نیروی انسانی از روز ۲۳ مردادماه، خدمت‌رسانی خود به زائران اربعین را آغاز کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.