براساس گزارش های واصله ثبت نام ایران خودروکه از چهارشنبه مورخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ شروع و تا ۲ شهریور ۱۴۰۳ نیز ادامه داشت.گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی اعلام کرده است که قرعه کشی از ۴ تا ۶ شهریور ۱۴۰۳ نیز انجام و نتایج آن اعلام می شود.

نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو چه زمانی اعلام می‌شود؟

به‌گزارش قدس آنلاین، متقاضیان عادی گروه صنعتی ایران خودرو که در طرح فروش این خودروسازی شرکت کردند از تاریخ ۲۱ مرداد زمان داشتند تا برای وکالتی کردن یکی از حساب های خود به بانک مورد نظر خود مراجعه و با واریز و مسدود کردن ۲۳۰ میلیون وجه در حساب خود، اقدامات اولیه برای شرکت در این قرعه کشی بزرگ خودرو را انجام دهند.

این فرصت در ابتدا هفت روز تا پایان روز شنبه ۲۷ مرداد در نظر گرفته شده بود که پس از آن با توجه به تأخیر در هماهنگی‌های لازم میان برخی بانک‌های عامل و سامانه در آماده‌سازی بستر حساب وکالتی و مسدودی حساب در روز نخست این امر یکشنبه، تا ساعت ۲۴ امروز دوشنبه ۲۹ امکان‌پذیر است.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو ۱۴۰۳ کی اعلام می‌شود؟

دو روایت برای برگزاری قرعه کشی ایران خودرو وجود دارد. برخی می‌گویند که ۴۸ ساعت بعد از پایان زمان ثبت نام که با توجه به اینکه روز جمعه ۲ شهریور این مهلت به پایان می‌رسد بنابراین یکشنبه ۴ شهریور باید قرعه کشی انجام و نتایج اعلام شود.

برخی دیگر هم اعلام کردند که قرعه کشی و اعلام نتایج آن ۶ شهریور ماه خواهد بود؛ بنابراین در مجموع باید از ۴ تا ۶ شهریور ماه منتظر بود تا قرعه کشی انجام و نتایج اعلام شود.

گفتنی است ثبت نام جدید ایران خودرو، از ظهر روز چهارشنبه مورخ ۲۴ مردادماه ۱۴۰۳ و از طریق سامانه ثبت درخواست خرید به نشانی ikcosales.ir آغاز شده است. لیست خودروهای عرضه شده در این طرح، عبارتند از:

۱. تارا دستی
۲. تارا اتومات
۳. ریرا
۴. سورن پلاس XU۷P
۵. رانا پلاس
۶. پژو ۲۰۷ دستی TU۳
۷. پژو ۲۰۷ دستی TU۵
۸. هایما S۵
۹. هایما ۷X
۱۰. هایما S۷ پلاس
۱۱. بستیون نات (خودرو برقی)
۱۲. لونا GRE (خودرو برقی)

 منبع: گسترش نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.