مبارزه بهترین بوکسورهای سبک‌وزن جهان برای تصاحب کمربند قهرمانی سازمان WBC به میزبانی ریاض برگزار خواهد شد.

کمربند قهرمانی در انتظار بهترین بوکسور جهان؛ جنگ گلادیاتورهای کوچک در ریاض

شکور استیونسون، روز ۱۲ اکتبر (۱۲ مهرماه) برای دفاع از عنوان قهرمانی سبک وزن خود در سازمان بوکس حرفه‌ای جهان(WBC)، برابر جو کوردینا روی رینگ می‌رود. این مبارزه بزرگ به میزبانی ریاض عربستان برگزار خواهد شد. ریاض چند سالی است که امتیاز برگزاری مبارزات WBC را در اختیار گرفته است.

استیونسون با رکورد ۱۰۰درصد پیروزی در ۲۲ مبارزه حرفه‌ای خود که ۱۰ بُرد آن با ناک‌اوت حریفان رقم خورده است، مورد حمایت کامل عربستانی‌ها قرار دارد.

این بوکسور ۲۷ ساله آمریکایی پس از کسب مدال طلای جوانان جهان در بوکس آماتور و همچنین رسیدن به مدال نقره المپیک ۲۰۱۶ ریو، وارد دنیای بوکس حرفه‌ای شد و تمامی حریفان خود را یک به یک از پیش‌رو برداشت.

حالا او به مصاف جو کوردینا، مشت‌زن ۳۲ ساله انگلیسی می‌رود که در بوکس آماتور بهترین عنوانش، طلای سال ۲۱۰۵ اروپا بود. او در دوران حرفه‌ای رکورد ۱۷ بُرد از ۱۸ مبارزه را ثبت کرده که ۹ پیروزی‌اش با ناک‌اوت بوده است.

با این حال نظرسنجی‌ها وزنه را به سوی استیونسون سنگین‌تر کرده است و به‌نظر می‌رسد این بوکسور آمریکایی شانس بیشتری برای پیروزی داشته باشد.

در صورت برتری استیونسون در این دیدار، او علاوه بر حفظ کمربند قهرمانی، مبارزه بعدی خود را با ویلیام زاپادا، بوکسور شکست‌ناپذیر مکزیکی در اوایل سال آینده میلادی در عربستان برگزار خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.