با وجود دریافت کارت بازی، ممکن است گوستاوو بلانکو در بازی فردای استقلال مقابل همنام اهوازی حضور نداشته باشد.

جلسه ناگهانی در فدراسیون با حضور مدیران سازمان لیگ/ مسئولیت استفاده از بلانکو با خود استقلال است!

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه استقلال روزهای سخت و عجیبی را تجربه می‌کند و می‌توان گفت که این تیم برای پرکردن لیست بزرگسالان خود، اصطلاحاً آچمز شده و هر روز با مسائل جدیدی روبرو می‌شود. پس از داستان فسخ قرارداد مهرداد محمدی، حالا آبی‌ها با مسئله مهم دیگری دست و پنجه نرم می‌کنند.

در شرایطی که روز گذشته باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد که مشکلات مربوط به صدور کارت گوستاوو بلانکو حل شده و این بازیکن با صلاح‌دید کادرفنی برای دیدار برابر استقلال خوزستان در دسترس است، اما اکنون خبر می‌رسد استفاده از او ممکن است همراه با ریسک باشد.

داستان از این قرار است که حتی با وجود خارج کردن نام مهرداد محمدی از لیست استقلال، سقف بودجه آبی‌ها جای خالی زیادی ندارد و طبق رقم قراردادی که بلانکو با استقلال دارد، او باز هم نیازمند ایجاد فضای بیشتر در سقف تعیین شده برای آبی‌هاست و مدیران باشگاه نیز در این خصوص، راهکار تازه‌ای اندیشیدند. در واقع استقلالی‌ها با این استدلال که رقمی بالغ بر ۴۰۰ هزار دلار از پاداش‌های آسیایی نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا دارند، خواستار این موضوع شدند که این رقم به سقف بودجه امسال این تیم اضافه شود. تا اینجا مشکل خاصی نبود اما در پی برخی ملاحظات جلسه مجددی امروز در فدراسیون فوتبال با حضور سه مسئول ارشد سازمان لیگ برگزار شد و در آنجا روی این مسئله تاکید شد که مسئولیت حضور بازیکنان (از جمله بلانکو) بر عهده باشگاه‌هاست و اگر شکایتی به سازمان لیگ مبنی بر تخلف احتمالی واصل شود، کمیته انضباطی در این زمینه تصمیم خواهد گرفت.

به همین دلیل، باید گفت که حضور گوستاوو بلانکو در دیدار برابر استقلال خوزستان قطعی نیست، اگرچه تلاش باشگاه استقلال بر این است که تا ساعات پیش رو موضوع به نحوی حل و فصل بشود تا جواد نکونام از حضور مهاجمی که روی او بسیار حساب می‌کرد بهره ببرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.