۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
کد خبر: 1008668

انتظار می‌رود که استقلال با تغییراتی از جمله حضور ثابت حداقل یکی از بازیکنان خارجی خود، به مصاف استقلال خوزستان برود.

ترکیب احتمالی استقلال با چند تغییر قابل توجه

به گزارش قدس آنلاین، استقلال که روزهای پر خبر و متلاطمی را سپری کرده، در استادیوم فولاد آرنا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود. مسابقه‌ای که تحت الشعاع حواشی زیادی از جمله فسخ قرارداد مهرداد محمدی، قرار نگرفتن نام بلانکو در لیست تیم، تنش‌ها بر سر استادیوم محل برگزاری مسابقه، بدون وی ای‌آر برگزار شدن بازی و... قرار گرفت.

جواد نکونام در صحبت‌هایش پیش از بازی، اعلام کرده بود که با وجود تمامی کارشکنی‌ها، او برای موفقیت استقلال تلاش می‌کند و حالا نیز در یک بازی سخت خارج از خانه، باید به مصاف استقلال خوزستان برود. مسابقه‌ای که انتظار می‌رود شاهد چند تغییر در ترکیب تیم باشیم.

* سیدحسین حسینی در دو دیدار قبلی به دلیل بدشانسی و البته اشتباه مدافعان تیم، نتوانست قفل دروازه‌اش را بسته نگه دارد و هنوز طعم نخستین کلین‌شیت فصل را نچشیده است. او که هفته قبل توانست برای دویستمین بار برای استقلال به میدان برود، حالا در پی بسته نگه داشتن دروازه‌اش در اهواز است که البته کار سختی در پیش دارد.

* دو هفته متوالی و دو اشتباه مرگبار از رافائل سیلوا باعث شده تا احتمالا او از ترکیب اصلی خارج شود. اتفاقی که قابل پیش‌بینی است و باید دید نظر جواد نکونام چه خواهد بود که در صورت رخ دادن این اتفاق، سامان فلاح از ابتدا به میدان می‌رود.

* آرمین سهرابیان که روی گل نخست ملوان عملکرد خوبی نداشت، امروز از ابتدا به میدان می‌رود و در تلاش است تا بتواند این اتفاق را جبران کند و به روزهای خوبش بازگردد.

* رامین رضاییان تک‌ستاره تیمش در هفته‌های اخیر بوده است. خرید مهم و بزرگی که به خوبی توانسته است برای استقلال مثمرثمر باشد. او امروز نیز در سمت راست خط دفاعی بازی می‌کند. با وجود بازگشت جلالی، اما همچنان زکی‌پور انتخاب نخست برای سمت چپ خواهد بود.

* با توجه به عملکرد خوب دیدیه اندونگ برابر ملوان، انتظار می‌رود که او در بازی امروز، از ابتدا برای تیمش به میدان برود. زوج او و روزبه چشمی می‌تواند کمربند خط میانی استقلال را محکم‌تر کند. هر چند که شانس حضور کاکوتا در ترکیب نیز وجود دارد ولی تصور می‌شود که برای این بازی، آرش رضاوند در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

* محمدحسین اسلامی در بازی قبل عملکرد فوق‌العاده‌ای در پست وینگر راست داشت و امروز نیز نکونام روی توانایی‌های او حساب باز کرده است. در پست وینگر چپ نیز شاهد حضور جلال‌الدین ماشاریپوف خواهیم بود که در دو بازی قبل نتوانسته است انتظارات را برآورده کند.

* کارت بازی بلانکو هنوز صادر نشده و احتمال اینکه این بازیکن بتواند به میدان برود بعید است. در نتیجه و برای سومین بازی متوالی، آرمان رمضانی در جمع نفرات اصلی قرار خواهد گرفت و امیدوار به گلزنی برابر حریف خوزستانی است.

ترکیب احتمالی استقلال تهران برابر استقلال خوزستان:
سیدحسین حسینی، سامان فلاح، آرمین سهرابیان، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، دیدیه اندونگ، روزبه چشمی، آرش رضاوند، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف، آرمان رمضانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.