رئیس فدراسیون کشتی بعد از ظهر امروز با اعضای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان اعزامی به رقابت های جهانی اسپانیا دیدار و گفت و گو کرد.

اسماعیلی طلای المپیک را گرفت، پس شما هم می توانید

علیرضا دبیر در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر از کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، تصریح کرد: حمید باوفا و سایر مربیان این تیم کادر بسیار توانمندی را تشکیل داده اند که در چند سال اخیر موفق عمل کرده اند.

وی ادامه داد: تمام شرایط کسب موفقیت در اردوها فراهم بوده و این بستگی به شما داشته که به خوبی تمرین کرده باشید. ضمن این که توجه لازم به تغذیه، استراحت و خواب کافی را نیز داشته باشید. اگر تمامی این موارد را رعایت کرده باشید و خودتان روی تشک باشید حتما نتیجه خواهید گرفت.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اهمیت رده ی جوانان گفت: در این رده است که شما باید خود را به تیم ملی بزرگسالان ثابت کنید و کسب مدال طلا در رقابت های جهانی این فرصت را می دهد که خود را برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در بزرگسالان مطرح کنید.

وی با تأکید بر این موضوع که هدف نهایی باید کسب مدال طلای المپیک باشد، گفت: حسن یزدانی، هادی ساروی، سعید اسماعیلی و علیرضا مهمدی کشتی گیرانی بودند که بلافاصله از جوانان در تیم بزرگسالان کسب مدال کردند و اگر سعید اسماعیلی توانست مدال طلای المپیک را بگیرد، قطعا شما هم می توانید اما این بستگی به تلاش، همت و پشتکار شما دارد.

دبیر با تأکید بر حفظ نظم اردویی و رعایت اخلاق گفت: برای ما مهم است که کشتی گیران علاوه بر آمادگی جسمانی و فنی از بعد اخلاقی نیز پیشرفت کنند. کشتی ورزش سنتی و پهلوانی ما است که مردم از قهرمانان آن انتظار دیگری دارند.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به لزوم کسب موفقیت در رقابت های جهانی اسپانیا، گفت: ماه گذشته پرچم کشتی در دستان تیم بزرگسالان بود و آن ها نیز با کسب مدال های رنگارنگ این پرچم را بالا نگاه داشتند، شما هم وظیفه دارید که این پرچم را بالا نگه دارید و با کسب عنوان قهرمانی در رقابت های جهانی، بار دیگر برای کشتی افتخارآفرینی و دل مردم ایران عزیز را شاد کنید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.