موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: همزمان با روزهای پایانی ماه صفر ۹ موکب برای خدمت‌رسانی به زائران رضوی در مسیرهای ارتباطی این شهرستان برپا شده است.

۹ موکب برای خدمت‌رسانی به زائران رضوی در سبزوار برپا شد

به گزارش قدس خراسان، حسین ابراهیمی کُردیانی روز شنبه در حاشیه بازدید از موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی شهرستان سبزوار اظهار کرد: عمده این موکب‌ها در مسیرهای ورودی زائران و بقاع متبرکه این شهرستان به عنوان میقات الرضا (ع) دایر شده است.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) از افتخارات مردم شهرستان غدیری سبزوار است، افزود: قرار گرفتن سبزوار در مسیر جاده اصلی تهران- مشهد، توفیق خادمی زائران بارگاه رضوی را نصیب مردم دیار سربداران کرده و این شهرستان به عنوان میقات‌الرضا، پذیرای زائران امام مهربانی ها است.

ابراهیمی اظهار کرد: با بسیج امکانات و همکاری دستگاه‌های اجرایی، همه تمهیدات لازم برای خدمت رسانی مطلوب به زائران امام رضا(ع) در این شهرستان طی ایام پایانی ماه صفر فراهم شده است.

رییس ستاد خدمات سفر شهرستان سبزوار گفت این موکب ها در مسیر جاده تهران - مشهد در "روستای استیر، پلیس راه، پارک بهمن، کابل خودرو، امامزادگان آزادمنجیر و نزل آباد و در مجاورت روستاهای باغان، زیدآباد و جلین" دایر شده و هم اینک در حال ارائه خدمت به زائران و مسافران پایان ماه صفر هستند.

ابراهیمی افزود: در هر یک از این موکب‌ها و ایستگاه های صلواتی که با همیاری نهادهای اجرایی و خیران فعال شده اند، علاوه بر توزیع بسته‌های فرهنگی، خدمات رفاهی و ارائه میان وعده و چای، روزانه افزون بر سه هزار و ۵۰۰ وعده غذای گرم بین زائران توزیع می‌شود.

فرماندار ویژه سبزوار تصریح کرد: همچنین نمازخانه ها، غذاخوری‌های بین راهی و سرویس های بهداشتی در طول مسیر به منظور رفاه حال زائران تجهیز شده و اماکن اقامتی شهرستان سبزوار شامل مدارس و بقاع متبرکه نیر مهیای اسکان زائران شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.