موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

مخاطبان شبکه دو از امشب تماشاگر مجموعه پلیسی «بارانداز» خواهند بود که ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن این شبکه می شود.

سریال پلیسی «بارانداز» به شبکه دو می آید

به گزارش قدس آنلاین، مجموعه «بارانداز» سریال جدید شبکه دو است که قصه آن درباره ماجراهای مرتبط با پلیس امنیت اقتصادی است و در۱۳ قسمت به مسئله قاچاق کالا و پولشویی می‌پردازد. 

این سریال با به تصویر کشیدن این مسائل از جنبه‌های مختلف، سعی دارد مخاطب را با چالش‌های اجتماعی و اقتصادی این نوع قاچاق در جامعه آشنا کند.

مجموعه پلیسی «بارانداز» به کارگردانی و تهیه کنندگی علی یاور و به سفارش موسسه فرهنگی هنری ناجی هنر تولیده شده است و بازیگرانی همچون سام قریبیان، پندار اکبری، شبنم قلی خانی، مونا کرمی، محمد نادری، علی مسلمی، محمدرضا رهبری، وحید شیخ زاده، اتابک نادری و... در این مجموعه حضور دارند.

سام قریبیان که پیش از این در سریال «سایه باز» با کارگردان این مجموعه همکاری داشته، در «بارانداز» در نقش یک پلیس ظاهر شده است که درگیری های خانوادگی و شغلی دارد.

سریال پلیسی «بارانداز» به شبکه دو می آید

«پندار اکبری» هم نقش یک نخبه هکر را ایفا می کند که به پلیس کمرگ برای شناسایی باندهای خلاف کمک می کند. 

«شبنم قلی خانی» هم برخلاف نقش های قبلی که بازی کرده است در این سریال یک شخصیت منفی را بازی می کند. 

علی یاور پیش از این کارگردانی فیلم «سمپاشی» و سریالهای «سایه باز»، «ساحل نشین» و «چشم روشنی» و تهیه کنندگی سریال «عملیات رعد» را نیز برعهده داشته و ژانر آثاری که او در آنها فعالیت داشته بیشتر پلیسی معمایی بوده است. 

او سال گذشته سریال نمایش خانگی «سایه باز» را از پلتفرم آپرا منتشر کرد. سریالی با قصه ای جنایی معمایی که نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی آن را بر عهده داشت و بازیگرانی همچون مهدی هاشمی، همایون ارشادی، شکیب شجره و نیما شعبان نژاد در آن بازی می کردند.

دو سال پیش هم علی یاور به عنوان تهیه کننده، سریال «رعد»  را با قصه ای پلیسی روی آنتن شبکه یک برد که پرونده‌های مهیج عملیات یگان ویژه فراجا را روایت می کرد و بازیگرانی همچون مجید واشقانی، مهدی زمین پرداز، هادی دیباجی، ارسطو خوش فرم، شهروز ابراهیمی، مهشید جوادی و معصومه بافنده در آن نقش آفرینی کردند. 

مجموعه تلویزیونی «بارانداز» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ میزبان مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.