موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

فرمانده پلیس راه ولی آباد کندوان با اشاره به ترافیک ۶ کیلومتری در آزاد راه تهران- شمال، گفت : تردد خودروها حوالی ساعت ۱۲ امروز به منظور تخلیه بار ترافیکی در مسیر جنوب به شمال در محدوده کندوان و استان البرز از چالوس به کرج ممنوع شد.

ترافیک ۶ کیلومتری در آزاد راه تهران- شمال/ تردد خودروها از چالوس به کرج ممنوع شد

سرگرد حسین نیک پیمان افزود : آنچه در ارتباط با این محور گزارش شده ترافیک پرحجم به طول حدود ۶ کیلومتر در تونل های آزاد راه تهران - شمال است و همچنین در محدوده کندوان هم در نقاطی مانند پل زنگوله، ارتفاعات سیاه بیشه و نقاط پایین دست سیاه بیشه ترافیک گزارش شده است.

وی اظهار کرد : براساس دستورالعمل و هماهنگی های به عمل آمده حوالی از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از سمت پل زنگوله به سمت چالوس محدوده کندوان یک طرفه می شود و درصورت تخلیه بار ترافیکی ۲ طرفه شدن مسیر دوباره اعلام خواهد شد.

وی گفت : به علت تعطیلات روزهای پایانی صفر و استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران برای گذر از این مسیر از روز یکشنبه تاکنون شاهد ترافیک پرحجم در جاده چالوس و کرج به ویژه محدوده کندوان هستیم.

جاده کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می‌کنند که در فصل های بهار و تابستان به ۵۰ هزار می‌رسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.