موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 1009911

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از آغاز «جشن عاطفه‌ها» از روز شنبه (۱۷ شهریور) به مدت یک ماه خبر داد.

«جشن عاطفه‌ها» از ۱۷ شهریور آغاز می‌شود

حبیب‌اله آسوده، ‌ با اشاره به برنامه کمیته امداد در برگزاری جشن عاطفه‌ها، اظهار کرد: هرساله در آستانه شروع سال تحصیلی، کمیته امداد آیین ملی و مردمی پویش ملی «جشن عاطفه‌ها» را با هدف ترویج فرهنگ و سنت حسنه انفاق و نیکوکاری و خیریه احسان در جامعه اسلامی در راستای کمک به تحصیل علم‌آموزی نوجوانان و جوانان، فرهنگ‌سازی فرصت حضور و مشارکت آحاد مردم کشور در موضوع کمک به انفاق و نیکوکاری برای تحصیل دانش‌آموزان، افزایش هم‌بستگی و انسجام اجتماعی عمومی در جامعه، اجرای نیت نیکوکارانه در موضوع تحصیل نیازمندان، تامین نیازهای دانش‌آموزان در آستانه ورود به سال تحصیلی با مشارکت آحاد مردم و هدفمندسازی و هدایت انفاق مردم در راستای تحصیل، ‌ در سراسر کشور برگزار می‌کند.

وی در همین راستا از آغاز برگزاری این جشن از روز شنبه (۱۷ شهریور) خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است جشن عاطفه‌ها به مدت یک ماه، تا ۱۵ مهر ادامه داشته باشد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در تشریح جزییات بیشتر این جشن، ‌ تصریح کرد: در آخرین هفته شهریورپایگاه‌های فیزیکی در مصلاهای نماز جمعه فعالیت دارند. همچنین در هفته اول آغاز سال تحصیلی، کار مشترکی در سطح مدارس برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی انجام خواهد شد. همچنین پایگاه‌های فیزیکی متناسب با شرایط بومی هر استان متفاوت است.

آسوده تاکید کرد: در راستای برگزاری جشن عاطفه‌ها در سال جاری، کمیته امداد برای تامین ۸۵۰ هزار بسته لوازم‌التحریرِ دانش‌آموزان زیر پوشش امداد و مناطق محروم برنامه‌ریزی کرده و از همین رو قرار است ۵۰ درصد از هزینه‌های موردنیاز برای تامین این بسته‌ها توسط کمک‌های مردمی و ۵۰ درصد با هم افزایی کمیته امداد تامین شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در پایان روش‌های دریافت مشارکت‌های نقدی خیران در جشن عاطفه‌ها را اعلام کرد و گفت: خیران می‌توانند مشارکت‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۹۱۹ واریز و یا از طریق کد دستوری #۱۲* یا #۸۸۷۷۱* پرداخت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.