رقابت‌های بوکس قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا با درخشش نونهالان ایران و صعود چمی‌پا و احمدی به فینال و رسیدن محمدیان به برنز ادامه یافت‌.

شب درخشان نونهالان بوکس ایران در آسیا با یک برنز و ۲ فینالیست

مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا، به‌ میزبانی امارات و در العین در حال برگزاری است. ایران با ۱۰ بوکسور نونهال و ۹ مشتزن نوجوان به این رویداد اعزام ‌شده است.

عصر امروز پنجشنبه، رقابت‌های مرحله نیمه نهایی رده نونهالان پیگیری شد و سه بوکسور کشورمان بالای رینگ رفتند که ثمره عملکرد درخشان بوکسورهای ایران، ۲ فینالیست و یک مدال برنز بود.

در وزن ۴۹ کیلوگرم، متین چمی‌پا که پیش از این نیهان از امارات را ناک‌اوت کرده بود، برابر راوی سیاگ‌ از هند نیز به شایستگی پیروز شد تا نخستین فینالیست ایران لقب بگیرد. او در دیدار پایانی، اسمولایک اوکراینی را پیش‌رو دارد.

در وزن ۵۲ کیلوگرم، ماهان محمدیان که ابتدا سیدیکوف ازبکستانی را از پیش‌رو برداشت، مقابل نورسالم از قزاقستان قرار گرفت و با وجود ارائه مبارزه‌ای نزدیک، با رای داوران سه بر دو بازنده شد و از رسیدن‌ به فینال بازماند. با این‌ اوصاف، محمدیان با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم، فرزان احمدی که پس از استراحت در دور نخست و برتری مقابل براتاپ از هند به نیمه‌نهایی رسیده بود، پونگ‌بوی‌ از ویتنام را در همان راند نخست گرفتار کرد تا داور بازی را قطع و فرزان را برنده اعلام کند. وی در فینال با علی‌اوف‌ قزاقستانی پیکار خواهد کرد.

فردا جمعه مبارزات مرحله نیمه‌نهایی نوجوانان پیگیری می‌شود و هفت نماینده ایران (مهدی روزبهانی، سهند نجفی، محمد بیرانوند، اشکان هاشمی، امیرمحمد رستم‌پور، محمدصالح مصباحی و ماهان ساجدی) برای فینالیست شدن، به مصاف رقیبان می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.