تحولات لبنان و فلسطین

پس از دوازده سال انتظار، جلد پنجم از مجموعه سیزده جلدی پاسخ به شبهات برای دومین بار بازنویسی و ویرایش قرار گرفت و روانه بازار نشر شد.

ویراست جدید کتاب ارزشمند «شبهات غدیر» روانه بازار نشر شد

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مجتبی عصیری، نویسنده مجموعه ارزشمند «پاسخ به شبهات» که سیزده جلد از آن منتشر شده است گفت: با عنایت خداوند متعال و توجّهات اهل بیت علیهم السلام، پس از دوازده سال، کتاب «شبهات غدیر»، که جلد پنجم از مجموعه سیزده جلدی «پاسخ به شبهات» است، برای دومین بار، بازنویسی و با تجربیات و اندوخته‌های علمی بیشتر به زیور طبع آراسته شد.

ویراست جدید کتاب ارزشمند «شبهات غدیر» روانه بازار نشر شد

نویسنده این اثر ارزشمند در ادامه بیان کرد: این کتاب، جلد نخست از مجموعه سه‌جلدی «شبهات غدیر» است که در جلد نخست از این کتاب به سی و سه شبهه از شبهات پیرامون غدیر پاسخ داده‌ایم و با این حساب، احتمال می‌رود تا پایان این سه جلد، حدود صد شبهه در این موضوع پاسخ داده شود.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر عصیری در بخش دیگری افزود: گفتنی است پیش از این کتاب نیز هر سال یک جلد از این مجموعه با فواصل دوازده ساله به روز، بازنویسی و چاپ شده است. در چهار جلد نخست از این مجموعه، ۸۵ شبهه دیگر طرح و پاسخ داده شده است. چهار جلد پیشین عبارتند از: شاخ شیطان، آداب مناظره با وهابیت، خدای وهابیت و پیامبر وهابیت.

وی با اشاره به کتاب های در حال بازنویسی خود مطرح می کند: به خواست خداوند متعال، در ادامه، مجلّدات دیگر از این اثر بازنویسی و چاپ خواهد شد که عبارت از دو جلد دیگر از شبهات غدیر، دو جلد شبهات عزاداری، دو جلد شبهات مهدویت و. شبهات بقیع. لازم به ذکر است که علاقه مندان جهت تهیه این اثر و همچنین ارسال نقدها و پیشنهادهای خود می‌توانند با شماره 09395956464 در پیام رسان ایتا در ارتباط باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.