آمار مجوزهای صادر شده دو ماه تیر و مرداد ۱۴۰۳ توسط دفتر موسیقی معاونت هنری منتشر شد.

آمار مجوزهای تیر و مرداد ۱۴۰۳ دفتر موسیقی منتشر شد/ برپایی ۳۲ کنسرت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت هنری به نقل از دفتر موسیقی، آمار مجوزهای صادر شده دو ماه تیر و مرداد ۱۴۰۳ منتشر شد.

بر اساس این گزارش، در تیر ماه امسال، مجوز ۱۷ آلبوم را صادر کرده است که شامل ۹ آلبوم موسیقی سنتی، ایرانی و ملی، ۱ پاپ، ۳ تلفیقی، ۲ الکترونیک و ۲ کلاسیک است.

همچنین در این ماه ۲۳۸ تک آهنگ منتشر شده که از این تعداد ۱۳ تک آهنگ در گونه سنتی، ایرانی و ملی، ۲۰۱ پاپ، ۴ نواحی، ۱۲ تلفیقی، ۱ الکترونیک و ۷ کلاسیک است.

دفتر موسیقی معاونت هنری در زمینه صدور مجوز اجراهای صحنه‌ای نیز در تیر ماه ۱۴۰۳، ۵۰ مجوز صادر کرده که ۹۷ بار گروه‌های کنسرت روی صحنه رفته‌ و به اجرا پرداخته‌اند.

از دیگر مجوزهای صادر شده این ماه می‌توان به ۶۲۰ شعر، ۷ نماهنگ و ۲ کتاب گویا و ۹ تمدید و تأسیس شرکت فرهنگی و هنری و استودیو صدابرداری اشاره کرد.

اما در مردادماه امسال دفتر موسیقی مجوز ۳۴ آلبوم را صادر کرده است که شامل ۱۶ آلبوم موسیقی سنتی، ایرانی و ملی، ۶ پاپ، ۴ نواحی، ۵ تلفیقی، ۱ الکترونیک، ۱ کلاسیک و ۱ ارکسترال است.

همچنین از سوی این دفتر مجوز ۴۷۲  تک آهنگ صادر شده است که شامل گونه‌های سنتی، ایرانی و ملی با ۴۵ آهنگ، پاپ ۳۵۳ آهنگ، نواحی و محلی ۱۷ آهنگ، تلفیقی ۳۱ آهنگ، الکترونیک ۱۰ آهنگ، کلاسیک ۱۲ آهنگ، ارکسترال ۳ آهنگ و سرود ۱ آهنگ می‌شود.

اما در بخش اجراهای صحنه‌ای دفتر موسیقی معاونت هنری، مجوز ۳۲ کنسرت را صادر کرده است که در این ماه ۶۲ بار به اجرا پرداختند. صدور مجوز ۳ آلبوم تصویری، ۷۹۹ شعر، ۱۳ نماهنگ، ۱۳ کتاب گویا و اعزام ۲ گروه به خارج از کشور، از دیگر فعالیت‌ها و اقدامات دفتر موسیقی در مرداد ماه ۱۴۰۳ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.