تداوم حملات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و متشنج شدن اوضاع اراضی اشغالی از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

تداوم بمباران اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در نوار غزه

قدس؛ در حالی که حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه همچنان قربانی برجای می‌گذارد اوضاع در اراضی اشغالی به دلیل شکست کابینه این رژیم در بازگرداندن اسرای صهیونیست متشنج شده است.

حملات زمینی و هوایی علیه اردوگاه‌های آوارگان در غزه

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی بامداد و شب گذشته اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

در جریان بمباران منطقه العلمی واقع در اردوگاه جبالیا معاون مدیر نهاد دفاع شهری در شمال غزه به همراه اعضای خانواده اش به شهادت رسید.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت وحشیانه اطراف تقاطع محله الزیتون را نیز بمباران کردند.

بمباران اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در نوار غزه

همزمان با حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، توپخانه این رژیم نیزغرب اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را به آتش کشید.

این حملات توپخانه ای شرق اردوگاه المغازی واقع در مرکز نوار غزه را نیز در برگرفت.

نظامیان صهیونیست با تیربار و بمب‌های قدرتمند هدف قرار گرفتند

این در حالی است که حملات نظامیان صهیونیست به کرانه باختری طی ساعات گذشته و مقابله نیروهای مقاومت با این تجاوزات باعث وقوع درگیری‌های سنگین در این منطقه شد.

به گزارش شبکه المیادین، نظامیان صهیونیست طی بامداد و شب گذشته به منطقه سعیر واقع در شمال الخلیل حمله کردند. این حملات عناصر اشغالگر، مناطق زیتا در شمال طولکرم، الیامون در غرب جنین و اردوگاه الجلزون در شمال رام الله را نیز در برگرفت.

گروهان هان قدس مستقر در جنین اعلام کردند که با تیربار و بمب‌های قدرتمند، نظامیان صهیونیست را در محور مختلف هدف قرار دادند.

گردان‌های شهدا الاقصی نیز اعلام کردند که نظامیان صهیونیست را حین یورش به منطقه سیله حارثیه واقع در خیابان حیفا با تیربار و بمب هدف قرار دادند.

همچنین وقوع درگیری‌های شدید میان نیروهای مقاومت و عناصر صهیونیست در بخش قدیمی شهر نابلس در شمال کرانه باختری گزارش شده است.

خانواده اسیر صهیونیست حاضر نشدند با نتانیاهو دیدار کنند

در همین خصوص شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که یک خانواده صهیونیست دیگر با حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در مراسم عزای فرزند کشته شده خود در نوار غزه مخالفت کرد.

بر اساس این گزارش، کرمل غات یک اسیر صهیونیست بود که به تازگی در نوار غزه کشته شد و نتانیاهو برای تسلیت گفتن به خانواده وی در مراسم عزایش حاضر شد اما خانواده غات با او دیدار نکردند.

پیشتر نیز خانواده‌های اسرای صهیونیست کشته شده در نوار غزه از دیدار با نتانیاهو امتناع کرده بودند.

همچنین نشریه آمریکایی آکسیوس گزارش داده بود که سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن پس از رد درخواست وی برای سخنرانی در مراسم یادبود شش اسیر کشته شده در نوار غزه تصمیم گرفت در این مراسم شرکت نکند.

بر اساس گزارش آکسیوس، مسئولان برگزاری مراسم یادبود شش اسیر کشته شده در نوار غزه درخواست سفیر رژیم اشغالگر را برای سخنرانی در این مراسم رد و تاکید کردند که خانواده‌های اسیران علاقه‌ای به سخنرانی نماینده کابینه نتانیاهو در این مراسم ندارند.

بمباران اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در نوار غزه

بزرگ‌ترین اعتراضات در اراضی اشغالی رقم خورد / وقوع درگیری‌های شدید و بازداشت ده‌ها تن

از سوی دیگر تظاهرات معترضان صهیونیست در اراضی اشغالی علیه کابینه رژیم صهیونیستی به خشونت و درگیری کشیده شد.

به گزارش شبکه المیادین، رسانه‌های عبری زبان از بازداشت‌های گسترده در میان صفوف معترضان صهیونیست طی شب گذشته در تل آویو خبر دادند.

این رسانه‌ها تاکید کردند که شمار زیادی از معترضان توسط نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی در تل آویو بازداشت شدند.

همچنین گزارش شده، درگیری‌های شدیدی میان نیروهای پلیس و معترضان که خواهان برکناری نتانیاهو و امضای توافقنامه فوری تبادل اسرا با جنبش حماس بودند رخ داد.

کمیته خانواده‌های اسرای صهیونیست اعلام کرد که نیم میلیون معترض در تل آویو و ۲۵۰ هزار معترض دیگر در سراسر اراضی اشغالی به خیابان‌ها آمدند.

آنها محور ایالون را بستند و در برابر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی آتش به پا کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.