پیشنهاد سردبیر

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران اعلام کرد که تا سال ۱۴۰۷ بیش از ۳۳۰۰ واحد مسکونی در قالب مسکن اقتصادی به بازار عرضه خواهد شد.

ساخت ۳ هزار خانه تا سال ۱۴۰۷/ تامین مسکن وارد فاز جدید شد

به‌گزارش قدس آنلاین، خشایار باقرپور، مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران اعلام کرد که ۳۳۰۰ واحد مسکن اقتصادی در قالب یک مجتمع اقامتی مسکونی در حال ساخت است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران افزود: اجرای این پروژه‌ها چهار سال به طول خواهد انجامید و هزینه تمام شده هر متر مربع ۳۰ میلیون تومان برآورد شده است. این واحدها با تمامی امکانات و به صورت ۱۰۰ درصد صنعتی در مهرشهر کرج ساخته خواهند شد.

باقرپور ادامه داد: این پروژه‌ها با مشارکت خود اعضای تعاونی عمرانی ساخته می شود و اگر هر فرد ثبت نام کننده در هر مرحله مبلغ خود را تکمیل نکنند حذف شده و فرد دیگری جایگزین آن خواهد شد.

وی با بیان اینکه  ماهیت تعاونی های عمرانی با تعاونی های مسکنی تفاوت دارد گفت: تمامی مراحل این پروژه ها با مبالغ خود افراد انجام شده و قیمت تمام شده براساس متراژ واحدها متفاوت خواهد بود.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: متراژهای واحدهای مسکونی ۲۵، ۴۰، ۶۵ تا ۱۴۰ متر است و از حدود ۴۰۰ واحد از ۳ هزار و۳۰۰ واحد مسکونی اقتصادی ۲۵ متر بوده است.

باقرپور یادآور شد: به طور مثال مبلغ تمام شده متقاضیان برای واحدهای ۶۵ متری زیر ۲میلیارد تومان است که این مبالغ هم در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ سود ۴ درصد و اقساط بلند مدت پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: اجرای پروژه‌های مسکن اقتصادی نقش موثری در کاهش رفع احتکار واحدهای مسکونی توسط انبوه‌سازان و سازندگان مسکن دارد. هزینه زمین برای متقاضیان در این پروژه ها به دلیل آنکه در سرانه‌های خدماتی صرف شده صفر بوده بنابراین این یک شرایط بسیار ایده آلی برای متقاضیان فراهم کرده است.

منبع: گسترش نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.