آخرین تحولات لبنان

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال ایران و السد قطر در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا با شکست یک بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید.

لیگ نخبگان آسیا؛ شکست استقلال مقابل السد در نیمه نخست

تیم‌های فوتبال استقلال ایران و السد قطر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

قضاوت این مسابقه را «کیم جونگ هیوک» با کمک‌های «پارک کیونیونگ» و «ژانگ جونگپیل» بر عهده دارد.

استقلال پس از پیروزی ارزشمند در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا مقابل الغرافه، در شرایطی روبه‌روی السد قرار گرفته است که چند روز پیش در شهرآورد تهران به پرسپولیس باخت و درگیر حاشیه‌ها و تنش‌های فراوانی شد.

جواد نکونام، سرمربی این تیم از سمت خود استعفا کرد اما این استعفا با مخالفت مدیران ارشد استقلال همراه شد تا در سفر به قطر تیمش را همراهی کند.

این مسابقه برای او از اهمیت فراوانی برخوردار است. آبی‌پوشان می‌خواهند ثابت کنند که یکی از مدعیان جدی در آسیا هستند و ناکامی‌های این تیم در لیگ برتر اتفاق و بدشانسی بوده است.

در سوی مقابل السد در اولین بازی خود در آسیا برابر العین به تساوی دست یافت و چند روز بعد در لیگ ستارگان قطر شکست سنگین پنج بر یک را مقابل الدحیل تجربه کرد اما چند روز قبل از رویارویی با استقلال برابر الغرافه به برتری چهار بر ۲ دست پیدا کرد تا کمی روحیه‌اش را بازیابی کند.

دقایق حساس:

دقیقه ۴: ارسال کرنر اکرم عفیف بر روی دروازه استقلال با ضربه سر بوعلام خوخی همراه شد که توپ با اختلاف کمی به خارج رفت.

دقیقه ۵: استقلال روی ارسال کرنر جلال‌الدین موقعیت مناسبی برای گلزنی داشت. ارسال کرنر این بازیکن موقعیت خوبی را برای رامین رضاییان فراهم کرد اما ضربه سر بازیکن آبی‌ها با فاصله ناچیزی به خارج رفت.

دقیقه ۷۸: بازیکنان السد روی یک ضد حمله وارد محوطه جریمه استقلال شدند اما روزبه چشمی با تکل به موقع خود اجازه نداد موقعیت خطرناکی روی دروازه سید حسین حسینی شکل بگیرد.

دقیقه ۱۳: ارسال عالی ابوالفضل جلالی از چناح چپ با ضربه سر خطرناک گوستاوو بلانکو همراه شد که مشعل برشم، سنگربان ملی پوش السد این توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۰: اشتباه فاحش سیدحسین حسینی باعث شد تا السد به گل برسد. ارسال کرنر اکرم عفیف با دفع عجیب و غریب کاپیتان استقلال همراه شد و او با مشت توپ را وارد دروازه تیمش کرد!

دقیقه ۴۵: ایمان سلیمی می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند اما ضربه سر چکشی این بازیکن با واکنش خوب سنگربان السد همراه شد تا آه از نهاد استقلالی‌ها بلند شود.

نیمه اول این مسابقه با شکست یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

ترکیب السد:

مشعل برشم، بوعلام خوخی، پدرو میگل(طارق سلمان)، رومن سایس، پائولو اوتاویو، متئوس اوریبه، محمد کامارا، یوسف عطال(عبدالله الیزیدی)، اکرم عفیف، گیلرمه و رافا موخیکا

سرمربی: فلیکس سانچز

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، روزبه چشمی، سامان فلاح، ابوالفضل جلالی، رامین رضاییان، دیدیه اندونگ، آرش رضاوند، مهرداد محمدی، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو

سرمربی: جواد نکونام

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.