آخرین تحولات لبنان

برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در حملات هوایی علیه مناطق مسکونی لبنان و غزه و تداوم عملیات رزمندگان لبنانی علیه نظامیان صهیونیست از جدیدترین اخبار مربوط به منطقه است.

بمباران شدید مناطق مسکونی نوار غزه و لبنان

قدس؛ در حالی که حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی لبنان و نوار غزه همچنان ادامه داشته و ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشته است رزمندگان لبنانی مواضع نظامی این رژیم را در هم کوبیدند.

بمباران یک پرورشگاه و پناهگاه آوارگان فلسطینی در نوار غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شب گذشته و بامداد امروز مناطقی از نوار غزه را بمباران کردند.

به گزارش شبکه المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی آوارگان فلسطینی را در غرب اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه هدف قرار دادند که به دنبال آن دست کم ۹ فلسطینی از جمله یک دختر بچه به شهادت رسیدند.

این جنگنده‌های متجاوز همچنین یک پرورشگاه با نام معهد الامل را که تبدیل به پناهگاه آوارگان فلسطینی در غرب شهر غزه شده بود بمباران کردند که به دنبال آن دست کم شش تن به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

بمباران شدید مناطق مسکونی نوار غزه و لبنان

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه چندین شهید و زخمی برجای گذاشت.

توپخانه این رژیم نیز شمال غرب اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را به آتش کشید. حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی شرق خان یونس دست کم ۱۲ شهید و زخمی برجای گذاشته است.

هدف قرار دادن پناهگاه آوارگان فلسطینی در شمال نوار غزه ۲۵ شهید از جمله چندین کودک و ده‌ها زخمی برجای گذاشته است.

بمباران دیوانه وار مناطق مختلف لبنان / تخریب ساختمان‌های مسکونی توسط جنگنده‌های صهیونیست

از سوی دیگر رژیم صهیونیستی شب گذشته و بامداد امروز حملات وحشیانه ای را علیه مناطق مختلف لبنان انجام داد.

به گزارش شبکه المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی تنها طی ۲ ساعت، ۱۱ بار مناطق مختلف لبنان را هدف قرار دادند.

علاوه بر این ۱۱ حمله، حملات دیگری نیز تا صبح امروز توسط جنگنده‌های متجاوز صهیونیستی صورت گرفت به طوری که دست کم سه مرتبه مناطق الشویفات و العمروسیه در ضاحیه جنوبی بیروت هدف قرار گرفتند.

منطقه الشیاح در ضاحیه جنوبی بیروت نیز به شدت هدف حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت به طوری که یک ساختمان مسکونی در این منطقه کاملاً تخریب شد.

منطقه گالری سمعان در ضاحیه جنوبی بیروت نیز شاهد یک حمله شدید از سوی متجاوزان صهیونیست بود.

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته دست کم ۵۵ شهید و ۱۵۶ زخمی در پی حملات رژیم صهیونیستی علیه این کشور برجای مانده است.

۱۶ عملیات ضدصهیونیستی رزمندگان لبنانی طی ۲۴ ساعت

این در حالی است که رزمندگان لبنانی در برابر متجاوزان صهیونیست دست بسته نبوده و با تمام توان به عملیات ضدصهیونیستی خود ادامه می‌دهند.

به گزارش شبکه المیادین، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تنها طی روز گذشته ۱۶ عملیات علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است.

رزمندگان لبنانی موفق شدند در عملیات خود علیه نظامیان صهیونیست منطقه اشغالی شتولا را هدف قرار دهند و محل تجمع این عناصر را در منطقه المطلقه به آتش بکشند.

آنها همچنین منطقه اشغالی آویویم را با سلاح توپخانه ای خود هدف قرار دادند و محل تجمع نظامیان صهیونیست را نزدیک منطقه اشغالی روش بینا با شلیک چندین موشک درهم کوبیدند.

موشک فلق ۲ نیز بر سر نظامیان صهیونیست در پادگان دوفیف و فادی ۴ بر سر پایگاه جاسوسی گلیلوت و مقر موساد فرود آمدند.

بمباران شدید مناطق مسکونی نوار غزه و لبنان

حادثه امنیتی سخت در مرزهای شمالی اراضی اشغالی

به گزارش المسیره، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع یک حادثه امنیتی در مرزهای شمالی اراضی اشغالی با لبنان خبر دادند.

این رسانه‌ها اعلام کردند که یگان ۶۶۹ ارتش رژیم صهیونیستی مأمور انتقال نظامیان زخمی شده در مرزهای شمالی با لبنان شده است. بر اساس گزارش‌های مخابره شده از چند هلی کوپتر برای انتقال زخمی‌ها استفاده شده است.

دقایقی قبل مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که نیروهای حزب الله با پیاده نظام رژیم صهیونیستی که قصد تجاوز به منطقه العدیسه را داشتند درگیر شدند.

بر اساس این گزارش، نیروهای لبنانی با متجاوزان صهیونیست از سمت منطقه خله المحافر درگیر شدند.

رزمندگان لبنانی موفق شدند با ضربه زدن به پیاده نظام دشمن آنها را مجبور به عقب نشینی از این منطقه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.