تحولات لبنان و فلسطین

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد از تلاش آتش نشانان برای مهار حریق گسترده انبار کفش در طبرسی شمالی در بامداد امروز پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ خبر داد.

مهار حریق گسترده انبار کفش در طبرسی شمالی مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد، آتش پاد دوم حسن نجمی با اعلام این خبر افزود: ساعت ۳:۳۲ بامداد امروز پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ در پی اعلام مرکز فرماندهی ۱۲۵ مبنی بر حریق یک انبار و تولیدی کفش در طبرسی شمالی ۱۴(شهید حریمی ۲) بلافاصله ۱۸ آتش نشان به همراه ۶ خودروی اطفای حریق از ایستگاه های ۳۷، ۴۲ و ۸ به محل حادثه اعزام شدند.

وی مساحت این انبار را ۲۰۰ متر مربع اعلام کرد و گفت: با توجه به حجم و گستردگی حریق، آتش نشانان همزمان از دو طرف(حاشیه بلوار طبرسی و داخل خیابان شهید حریمی) عملیات اطفای حریق را انجام دادند و موفق شدند حریق را مهار و از گسترش آن پیشگیری بعمل آورند.

طبق اعلام معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد، آتش نشانان پس از اطفای حریق بعلت حجم بالای دودگرفتگی داخل انبار، با استفاده از دستگاه توربوفن اقدام به تهویه نموده و در نهایت محل را ایمن سازی کرده و به ماموریت خود پایان دادند. به گفته نجمی این حادثه خوشبختانه محبوس و مصدوم نداشته و علت آن در دست بررسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.