تحولات لبنان و فلسطین

خطیب نماز جمعه تهران گفت: مساله تبلیغ یا جهاد تبیین از مهم ترین عرصه های جهاد مبارزه است که همه انبیا از این سنگر حرکت خود را آغاز کردند

آیت‌الله صدیقی: جهاد تبیین از مهم‌ترین عرصه های مبارزه است

 آیت‌الله کاظم صدیقی در خطبه‌های اول نماز جمعه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ در دانشگاه تهران گفت: تقوا دژ و سنگر، حفاظ، آبرو و نور است.

وی ادامه داد: انسان بی‌تقوا هر کاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد و هر درآمدی را قبول می‌کند و هر هزینه‌ای را انجام می‌دهد زیرا خدا را هیچ‌گاه ملاحظه‌ای را نمی‌کند اما انسان باتقوا هر فکری، ذکری و کاری و ترک کاری را که می‌خواهد انجام دهد خدا را ملاحظه می‌کند.

خطیب نماز جمعه تهران عنوان کرد: هر کسی مال خدا باشد خدا مال اوست، برای خدا باشید تا خدا برای شما باشد.

آیت‌الله صدیقی بیان کرد: خطبه اول به تناسب رخدادهایی که پیش آمده برای من فرصتی است که در ارتباط با جمعه نصر و خطبه تاریخی رهبر حکیم فرزانه ذوب شده در ذات متعال و دلداده به امام زمان و عاشق مردم و امت سلامی نکاتی را بیان کنم.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: مساله تبلیغ و یا به تعبیر رهبری جهاد تبیین از مهم‌ترین عرصه‌های جهاد مبارزه که همه انبیا از این سنگر حرکت خود را آغاز کردند و بلندگوی خدا بودند. مساله غدیر را خدا در قرآن به پیغمبر در بستر تبلیغ واجب کرد که بگوید.

آیت‌الله صدیقی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در جمعه نصر در شرایطی در مصلی حضور پیدا کردند که شرایط نگرانی و تهدید بود، بعد از شهادت یک علمدار و افتادن یک علم و داغدار شدن امتی، مجاهد و مقاوم و به پا خواسته در برابر استکبار با رفتن این علمدار برخی‌ها روحیه خود را باخته بودند و متزلزل شده بودند.

وی تاکید کرد: در جبهه مقاومت مردم قهرمان غزه و لبنان فردی را از دست دادند که چراغ و مشغل بود، قهرمان بود، بی‌بدیل بود در مدیریت بدون بدل و جایگزین بود، او کارآزموده و انسان والا از نظر خصوصیات ذاتی بود و به تعبیر رهبری عصاره فضایل لبنان و خار چشم دشمن و باعث دلگرمی جبهه جهاد بود

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.