تحولات لبنان و فلسطین

وزیر آموزش و پرورش تقویت هویت ملی و دینی با استفاده از برنامه‌های ارزشمند را رسالت و مسئولیت خطیر سازمان دانش آموزی دانست و گفت: اجرای رزمایش دختران انقلاب می‌تواند گام‌های ارزشمندی برای دستیابی به اهداف سازمان دانش آموزی در سراسر کشور باشد.

در حمایت از دانش‌آموزان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم

علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳با حضور در رزمایش دختران انقلاب، یاوران مقاومت سازمان دانش آموزی درشهرستان ملارد، ضمن قدردانی از مجریان برگزاری این رزمایش و گرامیداشت یاد و شهدای جبهه مقاومت، بیان کرد: قطعاً دشمن هم می‌داند که با اقدامات اخیر، مسیر مقاومت ذره ای کُند نخواهد شد، بلکه شتاب بیشتری خواهد گرفت.

وی خطاب به دانش آموزان حاضر در رزمایش گفت: امروز به عنوان دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی، پیشگام گام دوم انقلاب و امید آینده ایران اسلامی، باید بدانید که طلایه دار فرهنگ ایثار و مقاومت و پرچم دار آن در سراسر کشور و جهان هستید.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه باید صدای مظلومیت دانش آموزان و کودکان فلسطینی، لبنانی و سوری باشید، بیان کرد: کسانی که در اوج مظلومیت و سکوت خفّت‌بار جهانیان زیر بمباران رژیم صهیونستی به خاک و خون کشیده می‌شوند و از بدیهی‌ترین حقوق خود یعنی تحصیل در مدارس محرومند.

وی افزود: امروز وظیفه سنگینی بر دوش خود داریم. باید در کنار تلاش برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی، پرچمدار فرهنگ ماندگار انقلاب باشیم. توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در برابر ظلم و ستم استکبار جهانی یکی از اهداف تربیتی ماست.

کاظمی خطاب به دختران رزمایش انقلاب ادامه داد: باید تلاش کنید به عنوان دختران نمونه کشور راه شهدا و امام شهدا را ادامه دهید و فرزندان خوبی برای کشور و رهبری باشید.

وی با اشاره به اینکه سازمان دانش آموزی کشور، امروز پرچم جمهوری اسلامی ایران را برافراشته است، گفت: این رزمایش با حرکتهای نمادین، ماندگار و ارزشمند می‌تواند یک جریان فرهنگی و هویتی را در سطح کشور توسعه دهد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: برنامه‌های اجرا شده مملو از مفاهیم حماسی، انقلابی و فرهنگی بوده است. حرکاتی که هویت دینی و ملی دانش آموزان را تقویت می کند.

وی با تأکید بر رسالت و مسئولیت خطیر سازمان دانش آموزی در تقویت هویت ملی و دینی با استفاده از برنامه‌های ارزشمند، بیان کرد: مجموعه‌ای از فعالیت‌های گروهی و جمعی که در دل آن آمیزه‌هایی از مفاهیم هویتی، انقلابی و باورهای اصیل ایرانی و اسلامی نهفته است و می‌تواند در تقویت هویت ملی، دینی بسیار مؤثر باشد.

کاظمی با اشاره به اجرای این برنامه در ۷۵۰ منطقه آموزشی کشور گفت: اجرای این رزمایش می‌تواند گام‌های ارزشمند و خوبی برای دست یابی به اهداف سازمان دانش آموزی در سراسر کشور باشد.

وزیرآموزش و پرورش خطاب به دانش آموزان گفت: با تمام توان و هر آنچه از دست ما ساخته باشد درحمایت از شما انجام خواهم داد و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد.

وی ادامه داد : امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف در حوزه های علمی بیش از گذشته بتوانید در رقابت‌های تمدنی و دستیابی به قلّه‌های پیشرفت علمی پرچمدار باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.