تحولات لبنان و فلسطین

رئیس گزینش آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در سال جاری با بررسی صلاحیت بیش از ۲۰ هزار نفر در آزمون های استخدامی ماده ۲۸ آموزگاری، دبیری، هنرآموزی، کیفیت بخشی و داوطلبان آزمون سراسری دانشگاه فرهنگیان موجبات جذب معلمان جدید را فراهم کردیم.

بررسی صلاحیت ۲۰هزار داوطلب آزمون استخدامی در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، داوری گفت: کسانی که در آزمون کیفیت بخشی کد ۱۹ در کارنامه‌شان ثبت شده یا در آزمون آموزگاری و دبیری در مرحله ثانویه بند۲ ثبت شده است نگران نباشند زیرا به‌زودی برای مصاحبه مجدد دعوت خواهند شد.

وی عنوان کرد: حجم  زیادی از استخدام های ماده ۲۸ در سال جدید برای استان خراسان رضوی وجود داشته و اکنون هم دو پروژه استخدام در حال انجام است وبا بررسی صلاحیت بیش از ۲۰ هزار نفر در آزمون های استخدامی ماده ۲۸ آموزگاری، دبیری، هنرآموزی، کیفیت بخشی و داوطلبان آزمون سراسری دانشگاه فرهنگیان و چند آزمون دیگر در زمان بسیار کم با کار جهادی توانست موجبات جذب معلمان جدید را فراهم کند.

 امیر شوشتری؛ مدیر کل آموزش و پرورش نیز در حاشیه نشست پروژه مهر آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مهر امسال با همکاری سایر دستگاه بسیار متفاوت و بهتر از سال های گذشته آغاز شد و همانطور که تمام تلاش خود را برای پروژه مهر و بازگشایی مدراس در سال تحصیلی جدید با وجود همه نواقص و نارسایی ها به کار بستیم  که یک و نیم میلیون دانش آموز با آرامش در کلاس های درس و مدرسه خود حاضر شوند.

وی افزود: ادامه مسیر سال تحصیلی را نیز با انگیزه و اراده قوی، و با حضور همه جانبه پای کار خواهیم بود و تا زمانی که لباس خدمت بر تن داریم حق سستی نداریم و با تمام توجه باید به امور بپردازیم.

شوشتری افزود: جبهه مقاومت و جهاد ما در راه مدارس و برای همین دانش آموزان است و باید برای چشم انداز های آینده اقدامات اصلاحی و پیشگرانه را انجام داده و طرح و برنامه‌ها به شایستگی و بدون کاهلی تنظیم کرده و امید که امانت دار خوبی باشیم. مهر امسال با همکاری سایر دستگاهها بسیار متفاوت و بهتر از سال های گذشته آغاز شد و می‌توان گفت بهترین مهر بازگشایی مدارس در سنوات گذشته در خراسان رضوی بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.