تحولات لبنان و فلسطین

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس در چارچوب برنامه «دوشنبه‌های ملاقات مردمی» به شکل بی‌واسطه و چهره‌به‌چهره پاسخگوی مطالبات همشهریان بود.

پیگیری مطالبات ۱۳۰ نفر در «دوشنبه‌های ملاقات مردمی»

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد مقدس، محسن داوری معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس امروز دوشنبه ۷ آبان طی صد و هفدهمین برنامه «دوشنبه‌های ملاقات مردمی» که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، به شکل چهره‌به‌چهره و بی‌واسطه پاسخگوی مطالبات جمع کثیری از همشهریان بود.

گفتنی است؛ در این برنامه ۴ ساعته همچنین معاونین فرماندار مشهد مقدس و نمایندگان چند دستگاه حمایتی نیز به مطالبات و مشکلات ۱۳۰ نفر از شهروندان رسیدگی کردند.

لازم به ذکر است؛ درخواست وام، درخواست انشعاب جدید، حوزه آرد و نان، مشکلات ساخت و ساز، طرح هادی روستا، شوراها، اشتغال و کاریابی، امور مربوط به طرح نهضت ملی مسکن، امور حمایتی، موارد مربوط به تسهیلات بانکی، مشکلات مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، مشکلات جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده شهدا، طرح و پروژه اقتصادی، مشکلات جمعی محله، تقاضای کمک حمایتی از سازمان‌های مردم نهاد، نارضایتی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی و ... بخشی از مطالبات همشهریان بود که دستورات مقتضی لازم در این برنامه ملاقات مردمی توسط مدیران برای تسهیل و مرتفع شدن مشکلات صادر شد.

شایان ذکر است؛ حوزه برنامه‌ریزی ۴۳.۸ درصد، ‌ سیاسی و اجتماعی ۲۶.۲ درصد، عمرانی ۲۳.۱ درصد، امنیتی ۱.۵ درصد و بازرسی ۵.۴ درصد از درخواست‌های مردمی را در بر گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.