موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

سخنگوی وزارت امور خارجه با گرامیداشت سالروز شهادت رئیسعلی دلواری عنوان کرد: ملت‌های منطقه و جهان فراموش نمی‌کنند که دولتمردان انگلیس چگونه به ایجاد رژیم آپارتاید اسرائیل در قلب جهان اسلام مبادرت کردند.

سخنگوی وزارت خارجه: نقش انگلیس در ایجاد رژیم آپارتاید اسرائیل فراموش نمی‌شود

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود فضای مجازی با اشاره به ۱۲ شهریور ماه، سالروز گرامیداشت یاد و نام شهید رئیسعلی دلواری قهرمان مبارزه با استعمار و روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس نوشت: ملت بزرگ و تاریخ ساز ایران برای مبارزه با سلطه طلبی استعمارگران از جمله استعمار انگلیس و بدست آوردن استقلال سیاسی خود، تاریخی پرفروغ و غرورانگیز دارد.

وی ادامه داد: رفتار سلطه‌جویانه تاریخی و تلاش برای تداوم آن، ایجاد تفرقه و نهادینه ساختن چالش و بحران در موضوعات مهم منطقه‌ای از جمله مسئله فلسطین، فصل مهمی از سیاست استعماری انگلیس در غرب آسیاست.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: ملت‌های منطقه و جهان فراموش نمی‌کنند که دولتمردان انگلیس چگونه به ایجاد رژیم آپارتاید اسرائیل در قلب جهان اسلام مبادرت کردند و امروز نیز با حمایت از رژیم صهیونیستی، در نسل‌کُشی، کشتار جمعی و محنت و آوارگی فلسطینیان ساکن نوار غزه و کرانه غربی شریک جرم هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.