انتخابات

قدس آنلاین یزد - دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: بازشناسی اندیشه های شهید بهشتی و علت شناسی فاجعه هفتم تیر که توسط منافقین رقم خورد برای نسل جوان در هفته قوه قضائیه ضرورت دارد.

بازشناسی اندیشه های شهید بهشتی و یارانش و بیان آن برای نسل جوان ضرورت دارد

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ،سعید زارع در نشست ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضائیه اظهار داشت: شهید بهشتی شخصیت ممتاز و کم نظیری برای انقلاب بود که باید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید مظلوم ، در زمینه معرفی ایران به عنوان بزرگترین قربانی تروریسم در جهان تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه هفته قوه قضائیه امسال با مناسبتهای دیگری نیز همراه شده است افزود: ماه مبارک رمضان ، شهادت آیت الله صدوقی چهارمین شهید محراب و سالگرد ارتحال فرزند ایشان حجت الاسلام و المسلمین محمد علی صدوقی مقارن با هفته قوه قضائیه می باشد و این موضوع فرصت مناسبی جهت برنامه ریزی مفصل برای بزرگداشت این هفته وتبیین جایگاه دستگاه قضائی و معرفی خدمات و دستاورهای آن به مردم فراهم آورده است.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه با بیان بخشی از پیشنهادات برای گرامیداشت هر چه بهتر هفته قوه قضائیه گفت: نظر به همزمانی این هفته با ماه مبارک رمضان، فرصت خوبی فراهم آمده تا ابعاد شخصیت شهدای هفتم تیر توسط ائمه جماعات در مساجد برای مردم و نسل جوان تشریح شود.

زارع تصریح کرد :  دستگاه قضایی استان نیز می تواند با هماهنگی ائمه جماعات استان از فرصت فراهم آمده در مساجد بهره برده و با حضور مقام های قضایی استان در میان مردم در زمینه معرفی دستاورد های دستگاه قضایی و ارتقاء آگاهی های حقوقی مردم گام بردارند.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد همچنین خواستار همکاری مجدانه شهرداری با ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه برای نصب بنر و بیلوردهای تبلیغات در سطح شهر و اطلاع رسانی به مردم در این زمینه شد و تصریح کرد : صدا و سیمای استان نیز می تواند ضمن پخش زیر نویس در طول این هفته شرح حالی هم از زندگی شهدای هفتم تیر ماه تهیه و پخش نماید.

 وی برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان به مناسبت هفته قوه قضائیه و مزین نمودن این مسابقات به نام شهدای والا مقام فاجعه هفتم تیر ، برگزاری مسابقات فرهنگی ، برگزاری مراسم ویژه در یگان نیروهای مسلح در سطح استان را از اقداماتی عنوان کرد که می تواند نقش موثری در بزرگداشت این هفته داشته باشد.

زارع ابراز داشت: مراسم بزرگداشت هفته قوه قضائیه باید با تعامل با ادارات  درسراسر استان برگزار شود.

وی در خاتمه با اشاره به برنامه ریزی جهت حضور کارکنان دولت و خانواده آنان در برگزاری مراسم های ویژه هفته قوه قضاییه تصریح کرد : مراسم بزرگداشت شهادت آیت ا... بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب و به ویژه شهدای هفتم تیر استان یزد با حضور وزیر دادگستری در روز 8 تیر ماه و ساعت 21 در محل مسجد ورضه محمدیه برگزار خواهد گشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.