معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در خراسان رضوی تشکیل شد.

ستاد پشتیبانی راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در خراسان‌رضوی تشکیل شد

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسن واحدی صبح امروز در دومین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی با بیان ساختار طراحی شده برای ستاد اظهار داشت: در شهرستان‌ها نیز فرمانداران مسئول برپایی این ستاد هستند.

واحدی با اشاره به اینکه جلسات ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهپیمایی اربعین به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود، گفت: جلسه هفته آینده با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی شرایط امسال جهت راهپیمایی اربعین را متفاوت از سال قبل دانست و افزود: علاقه مندان تشرف به کشور عراق به منظور افزایش کیفیت خدمت رسانی باید در سایت سماه ثبت نام کنند.

واحدی تصریح کرد: استان خراسان رضوی در سه راه کوت از سمت مرز مهران استان، موکبی را برپا می‌کند که مقدمات جهت تجهیز آن باید فراهم شود که زائرانی که از مرز مهران وارد عراق می‌شوند از خدمات آن بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: حدفاصل نجف اشرف تا کربلای معلی 5 موکب از استان خراسان رضوی برپا می‌شود که این موکب‌ها توسط بخش خصوصی اداره می شود.

معاون هماهنگی امور زائران ایرانی تصریح کرد: ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی تنها امور مربوط به هماهنگی امور را انجام می‌دهد و افراد اگر ثبت نام نکنند خروجشان از مرز با مشکل روبرو می‌شود و مراحل قانونی خروج از مرز باید طی شود.

واحدی افزود: دفاتر خدمات مسافرتی باید درگیر بحث حمل و نقل شوند و مقدمات لازم جهت هماهنگی وسائل نقلیه برای جابجایی زائران تحت پوشش خود را داشته باشند.

وی اظهار داشت: فعالیت‌های ستاد تنها نباید به دو شهر نجف و کربلا معطوف شود و ارائه خدمات به سایر شهرها مثل کوت نیز اختصاص یابد.

واحدی رویکرد اصلی ستاد را رویکردی مردمی دانست و گفت: مدیریت شهر کوت به 2 هیئت‌ بزرگ مشهد داده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.