قدس آنلاین-شهرکرد، آناهیتا موجودی؛ معلمان با توجه به رسالت فرهنگی خود نقش بسزایی در آموزش دانش آموزان در امر فرهنگ شهروندی و تحقق اهداف مدیریت شهری دارند.

تقدیر شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرکرد از معلمان دبستان شاهد 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، شهردار، معاونان و اعضای شورای اسلامی شهرکرد با حضور در دبستان پسرانه شاهد مرکز استان از مقام و منزلت معلمان این آموزشگاه تجلیل و قدردانی کردند.

شهردار شهرکرد ، ضمن تقدیر از زحمات معلمان در عرصه دانش گفت: دانش آموزان و معلمان سفیران فرهنگی مدیریت شهری هستند.

نورالله غلامیان دهکردی افزود: معلمان با توجه به رسالت فرهنگی خود نقش بسزایی در آموزش دانش آموزان در امر فرهنگ شهروندی و تحقق اهداف مدیریت شهری دارند.

وی اظهار داشت: مدیریت شهری شهرکرد از طرح ها، ایده ها و خلاقیت معلمان و دانش آموزان به منظور داشتن شهری زیبا و آباد در راستای خدمت به شهروندان استقبال می کند.

غلامیان دهکردی  با تاکید به احترام، ارزش و جایگاه مقام معلم خاطرنشان کرد: اولویت امروز مدارس ما تربیت افراد متخصص و متعهد برای توسعه و پیشرفت است.

وی افزود: تجلیل از مقام معلم باید در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود و همه مردم و مسئولان در هر شرایطی باید در راستای تکریم معلمان و فرهنگیان اهتمام ورزند.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تمام پیشرفت‌ها و موفقیت‌های امروز با تلاش معلمان صورت گرفته است.

در پایان این مراسم شهردار شهرکرد، معاونان  و اعضای شورای اسلامی شهر در فضایی صمیمی با اهدای شاخه های گل و لوح تقدیر از مقام و منزلت و زحمات خستگی ناپذیر معلمان تلاشگر دبستان پسرانه شاهدشهرکرد تجلیل و قدردانی کردند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.