انتخابات

قدس آنلاین: سرمربی تیم سیاه جامگان خراسان گفت: هفته گذشته یک بسیج عمومی و حمایت همه جانبه از تیم سیاه‌جامگان شکل گرفت که سردمدار آن شهرداری مشهد بود و روزهای آخر فکر می‌کردم که سرمربی تیم سیاه جامگان نیستم، بلکه سرمربی تیم شهرداری مشهد هستم.

 استعدادیابی سیاه جامگان در فوتبال محلات مشهد

فرهاد کاظمی در دیدار با شهردار مشهد افزود: پرسپولیس تهران با بیش از 100 هزار تماشاگر و طرفدار وضعیت سختی را در پیش داشت و چون از لحاظ روحی مناسب نبود، با این وجود با زدن چهار گل به راه‌آهن در حال سقوط می‌توانست قهرمان شود که نتوانست این کار را بکند، ولی در مشهد شرایط کاملاً فرق می‌کرد و کار برای ما صد برابر سخت تر بود و برای ماندن در لیگ نیازمند پیروزی با دو گل بودیم و خداوند و امام رضا(ع) عنایت کردند و پیروز شدیم.
وی با بیان اینکه شهرداری مشهد در حمایت از سیاه‌جامگان سنگ تمام گذاشت، گفت: با عنایت شهرداری مشهد روحیه تیمی ما عوض شد، زیرا در واقع هیچ حامی نداشتیم و هفته گذشته در مشهد قیامت به پا شد و همگان پشتیبان ما شدند. در مسیر ورزشگاه اتوبوس‌های شهرداری را مشاهده کردیم که مملو از تماشاگر بود و بنرها و تبلیغات شهری که از سوی شهرداری مشهد تعبیه شده بود، همه از حمایت شهرداری حکایت می‌کرد.
کاظمی اضافه کرد: نورافشانی پایان بازی که معاونت فرهنگی شهرداری برپا کرده بود، کاری ویژه بود که در روز آخر لیگ برتر تنها در مشهد اتفاق افتاد و این نیز جای تشکر و تقدیر ویژه دارد. تمامی تبلیغات و بنرهای خوشامدگویی از سوی شهرداری مشهد سبب غرور و اعتماد به نفس بازیکنان شده بود، به نحوی که آن‌ها را از لحاظ روحی برای برنده شدن در بازی آماده کرده بود.
سرمربی تیم سیاه جامگان در خصوص پیشنهاد شهردار مشهد در خصوص استعدادیابی افزود: با همراهی و همکاری شهرداری اقدام به برگزاری فوتبال کوچک در محلات مشهد خواهیم کرد تا از این بین استعدادیابی در حوزه نونهالان و نوجوانان صورت بگیرد و این برنامه در حاشیه شهر و مناطق کم‌برخوردار انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.