انتخابات

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: فایل صوتی از سوی بیت منتظری باهدف تطهیر منافقین و زمینه سازی برای فتنه های آینده منتشر شده است.

فایل صوتی منتظری با هدف زمینه سازی برای فتنه‌های آینده منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین،حجت الاسلام محمد خرسند عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با مهر، درباره فایل منتشر شده از سوی بیت منتظری گفت: بعد از برگزاری کنگره منافقین در فرانسه و حضور مقامات آمریکایی و غربی نشان می دهد که غربی ها به اندازه ای حقیرند که می خواهند یک سازمان مرده را دوباره زنده کنند.
وی افزود: این همایش و موضع گیری های بعدی آن نشان داد برای زنده کردن این سازمان ضرورت دارد آنها را در موضع مظلومیت در بین افکار عمومی قرار داده و سوابق آنها را در اقدام به کشتارها و انفجارها تطهیر کنند.
عضو شواری مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه این سازمان در چشم ملت ایران یک سازمان منفور و خونخوار است تصریح کرد: انتشار فایل صوتی از سوی بیت منتظری نیز با همین هدف اتفاق افتاده تا تلاش کند که وجهه اعضای سازمان منافقین را مظلوم و بی گناه قلمداد کند. البته درپی این این هدف انگیزه ای دیگر نهفته که آن انتقام گیری از امام خمینی (ره) بود.
خرسند با اشاره به ارتباط این اقدام با جریان فتنه عنوان کرد: همه اینها در تضعیف و تقابل با نظام جمهوری اسلامی ایران مشترک هستند اما روش های آنها با هم متفاوت است. برخی حامیان فتنه خود را در سخن مدعی انحصاری خط امام می دانند، امامی که سرجنگ با آمریکا نداشته، استکبار ستیز نبوده و دچار تساهل و تسامح در امور فرهنگی داشته دارد. اما وقتی فکر اصیل امام و خط واقعی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مورد هجمه قرار می گیرد این مدعیان  خط امامی با دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران همنوایی می کنند.
وی افزود: این اقدام برای تطهیر منافقین و زمینه سازی برای فتنه های آینده است به خصوص که امسال انتخابات ریاست جمهوری داریم تا از داخل جریان فتنه و در خارج از کشور منافقین با هم متحد شده و علیه نظام تحرک کنند اما ملت ایران بیدار است. حتی کسانی که به نظام جمهوری اسلامی هم علاقه ای ندارند از این گروهک متنفر هستند.
عضو شواری مرکزی حزب موتلفه خاطرنشان کرد: این فایل مربوط به سی و چند سال پیش است انتشار آن به ناگاه نشان می دهد که حساب شده به دنبال جریانی خاص هستند اما به هدف خود نخواهند رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.