قدس آنلاین-شهرکرد- فریدون عباسی: ساخت پروژه استخر شهدای غواص از سال ۸۶ آغاز شد که به علت کمبود بودجه پروژه متوقف شد و از سال ۹۲ با اعتباری حدود ۵۰ میلیارد ريال در مساحتی حدود ۳۵۰۰ متر مربع آغاز شد و در سال ۹۵ به اتمام رسید.

افتتاحیه استخر شهدای غواص استان در بنیاد شهید و امور ایثارگران

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید کشور       عنوان کرد: امروز باید خدمتگذاری به خانواده شهداء و ایثارگران را از شعار به واقعیت تبدیل کرد و این وظیفه انسانی و ملی است که  به هر نحو در خدمت این عزیزات باشیم.

دکتر ایزدی در خصوص اقدمات صورت گرفته در بنیاد شهید و امور ایثارگران  افزود: در سال گذشته 47 درصد از سهمیه اشتغال به خانواده شهداء و ایثارگران تعلق گرفت که تعداد 37 هزارنفر دراستخدام دستگاههای دولتی و آزاد درآمده اند.در سال جاری نیز  25 درصد از سهمیه اشتغال به خانواده های بنیاد اختصاص داده شده است.

وی افزود: همچنین با پرداخت تسهیلات به خانواده های بنیاد 27 هزار فرصت شغلی ایجاد شده است. همچنین طبق توافقنامه ای که با سازمان فنی و حرفه ای در بحث مهارت آموزی منعقد شده،  فرصت های شغلی بسیار خوبی در جامعه ایثارگران ایجاد خواهد شد.

 در ادامه این افتتاحیه استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در بحث خانواده شهداء علاوه بر ابلاغ و جلسه با مشاورین به طور مشخص، علاوه بر سرکشی به خانواده های بنیاد میزان اعتباراتی که به بنیاد شهید و امور ایثارگران اختصاص داده شده جهت خرید یک آمبولانس مخصوص جانبازان و خرید یک اتوبوس برای ایثارگران و اختصاص دو قطعه زمین در سامان و بن صورت گرفته است.

قاسم سلیمانی دشتکی افزود: در سال جاری اعتبار گلزار شهدای استان 47 درصد افزایش داشته است.

در ادامه مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان گفت: ساخت پروژه استخر شهدای غواص از سال 86 آغاز شد که به علت کمبود بودجه پروژه متوقف شد و از سال 92 با اعتباری حدود 50 میلیارد ريال در مساحتی حدود 3500 متر مربع آغاز شد و در سال 95 به اتمام رسید.

قاسم قاسمی ده چشمه افزود: این استخر شامل سیستم آب سالم، فضاهای اداری داخلی، استخر راه، جکوزی، سنا،سالن بیلیارد، بوفه، اتاق فیزیوتراپی می باشد.

وی در خصوص تخصیص زمین به خانواده های بنیاد گفت: استان چهارمحال و بختیاری تنها استانی می باشد که زمین به خانواده شهداء و ایثارگران بصورت 2 نفر و 3 نفر اختصاص داده شده است و به کلیه کسانی که تا کنون از این امتیاز برخوردار نشده اند زمین واگذار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.