قدس آنلاین-شهرکرد-لیلا احمدی: نیروی انتظامی برای حفظ و ارتقاء امنیت نیاز به آموزش در سطوح مختلف دارد.

لزوم تطابق فناوری اطلاعات و ارتباطات با مأموریت های ناجا

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، فرمانده انتظامی استان در حاشیه بازدید از معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات چهارمحال و بختیاری، با اشاره به مأموریت های بسیار مهم این معاونت، تصریح کرد: نیروی انتظامی در انجام وظایف خود با مأموریت های بسیار زیادی روبرو است .

سردار غلامعباس غلامزاده با بیان اینکه کارهای فاوا باید با مأموریت های ناجا تطابق لازم را داشته باشد، ادامه داد: در این راستا بایستی کارهای فناوری و اطلاعات و ارتباطات در راستای این مأموریت ها انجام پذیرد تا بهره دهی بیشتری داشته باشد.

سردار غلامزاده با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برای حفظ و ارتقاء امنیت نیاز به آموزش در سطوح مختلف دارد، افزود: این موضوع در مأموریت های فاوا بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت های موجود در راستای ارتقاء فناوری، اطلاعات و ارتباطات استفاده کنیم، از تلاش ها و اقدامات کارکنان فاوا استان فارس تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: امنیت شبکه های اطلاعاتی و مخابراتی یکی از دغدغه های مسئولان انتظامی استان بوده و سالم سازی شبکه ها یکی از اولویت های مهم ناجا است.

سردار غلامزاده با بیان اینکه امروزه استفاده از سیستم های فناوری اطلاعات و ارتباطات راهگشای بسیاری از مشکلات،معضلات و محدودیتها در جامعه می باشد، اظهار داشت: به کمک سیستمهای آی تی و آی تی سی در ارتقاء مدیریت، هماهنگی بیشتر بین واحدهای سازمانی، افزایش یافته و کیفیت خدمات ارائه شده و کنترل و نظارت بیشتر بر اتفاقات افزون تر خواهد شد.

وی با بیان مزایای استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در افزایش سرعت ،دقت و صحت در جمع آوری، ثبت، پیگیری و نگهداری اطلاعات مربوط به پرونده های جرایم، کنترل و نظارت دقیق تر بر رفتارهای اجتماعی مردم در حوزه های ترافیک، افزود: افزایش کارایی پلیس،نظم و امنیت عمومی، افزایش میزان پاسخگویی در بعد کمی و کیفی، در نهایت افزایش رضایت مندی مردم از پلیس از مزایایی بهره مندی از فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

سردار غلامزاده به گستردگی استفاده از سیستم رایانه در یگانهای ناجا و لزوم برقراری شبکه جهت تسریع و سهولت ارتباطات کاربران در راستای به اشتراک گذاری منابع با استفاده از دانش فناوری اطلاعات و ارتباطات، همچنین تخصص کارشناسان نسبت به برقراری ارتباط پایدار و ایمن شبکه از طریق استفاده از رادیو های وایرلس و همچنین به یکی از رویکرد های مهم نیروی انتظامی در خصوص ارائه خدمات انتظامی به شهروندان، به تحولات چشمگیر در حوزه پلیس الکترونیک اشاره کرد.

فرمانده انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: آموزش کارکنان و پوشش امنیتی شبکه های مخابراتی لازم و ملزوم یکدیگرند و این آموزش ها در یگان ها به طور مرتب اجرا می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.