قدس آنلاین -خوزستان - زهره کریمی : رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از گروه های بالینی مستقر در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز بازدید کرد. 

 گردش نظارتی بر عملکرد اعضای هیئت علمی و فعالیت های آموزشی آن ها باید به نحو بهتری ارتقا یابد

دکتر محمد فکور در این بازدید اظهارکرد: بازدیدهای ادواری از گروه های بالینی طراحی و اکنون آغاز شده است.

رئیس دانشکده پزشکی افزود: ضرورت داشت اعضای هیئت علمی دانشگاه در بیمارستان ها، مدیران اجرایی را در کنار خود ببینند و مدیران اجرایی نیز مستقیما" در فضای کاری و فعالیت اعضای هیئت علمی حضور یابند تا مسائل و مشکلات و همچنین راهکارهای حل این مسائل با دقت بررسی شود.

وی با بیان اینکه گردش نظارتی بر عملکرد اعضای هیئت علمی و فعالیت های آموزشی آن ها باید به نحو بهتری ارتقا یابد، افزود: قواعد و گردش های کاری جدید به شکل ماموریت های مدیریت شده از سوی وزارتخانه به دانشگاه ابلاغ شده است.

رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بر اساس این قواعد و گردش های کاری، حضور و غیاب اعضای هیئت علمی در بستر کار در بیمارستان های دولتی، حضور در فعالیت های آموزشی و همچنین کارکرد آنها در اتاق های عمل جراحی نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

فکور در خصوص تامین تجهیزات درمانی و پزشکی بیمارستان ها نیز عنوان کرد: در این زمینه قول داده شد که بودجه موردنیاز تامین و مسیرها جهت تسریع عملیات وصول اصلاح شود. از نظر دانشکده بستر خرید تجهیزات توسط دانشگاه فراهم است اما این اقدامات باید از نظر عملیاتی تسریع گردد. به نظر می رسد این امر باید میان بیمارستان و اداره تجهیزات معاونت غذا و دارو دانشگاه به شکل بهتری ساماندهی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.