جلیل عفتی در گفت گو با قدس آنلاین اظهارداشت: اخذ این گواهی در راستای تضمین کیفیت خدمات، بهبود فرایندها و رضایت جامعه هدف بوده است
وی استقرار نظامهای مدیریت کیفیت را نشانگر تعهد بهزیستی به مدیریت کیفیت و رضایت مشتری دانست وافزود: در این نظام بهزیستی تلاش نموده روند مستمری در بهبود و ارائه خدمات به جامعه هدف ایجاد کند چراکه نباید به داشته ها اکتفا نمود و باید آن را بهبود بخشید
عفتی با بیان اینکه انسان نظام تکوین و رو به رشدی را طی کرده است تصریح کرد: این نظام تکوین که در قالب نظام آفرینش نیز هست اشاره بر آن دارد که توانمندیها در انسان رو به رشد است و کسی نمی تواند جلو این رشد را بگیرد
مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: این موفقیت پس از نزدیک به 20ماه تلاش و پیگیری سازمان در جریان انجام ممیزی نهایی توسط شرکت حاصل شد
وی افزود: بهزیستی استان یزد سال گذشته به منظور دستیابی به یکپارچگی و بهبود فرآیندهای داخلی اقدام به فراهمسازی شرایط لازم برای اخذ گواهی نامه ایزو کرد که در جریان آن جمعی از کارشناسان سازمان با شرکت در کارگاههای آموزشی ویژه، اطلاعات و مهارتهای لازم را دریافت کردند
نظر شما