کارشناس داوری معتقد است بعضی ها با توهم خود قصد ضربه زدن به شخصیت افراد شاغل در فوتبال را دارند. غافل از این که با این رفتارشان به فوتبال ضربه می زنند.

پاسخ عجیب یک داور به اظهارات مجری مشهور تلویزیون

به گزارش قدس آنلاین، علی خسروی در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی و اتهام وارد شده به مهدی رحمتی، کیوان امرایی و احمد صالحی گفت: آنهایی که فکر می‌کنند با درست کردن این داستان‌ها به شخصیت فلان آقا یا فلان تیم یا فلان داور لطمه می‌زنند، نمی‌دانند در واقع دارند به خود فوتبال صدمه وارد می‌کنند.

کارشناس داوری کشورمان که صبح امروز به صورت تلفنی روی خط برنامه صبحگاهی تلویزیون با اجرای علی ضیا آمد و توضیحاتی را در خصوص این صحنه داد، به خبرنگار مهر گفت: ضیا روی یکسری مسائل اصرار داشت و من موظف بودم به عنوان نماینده جامعه داوری از حیثیت داور دفاع  می کردم.

وی گفت: من خیلی محترمانه و منطقی پاسخ‌های علی ضیا را دادم. اما ایشان به من گفت: «دنبال قاتل بروسلی می‌گردم». نخواستم روی آنتن زنده تلویزیون پاسخ ایشان را بدهم وگرنه می‌توانستم بگویم تیپ شما به مارلون براندو می‌خورد و بهتر است به جای قاتل بروسلی دنبال قاتل مارلون براندو و پدرخوانده بگردم. چون اطلاعات سینمایی من خیلی بالاست.

داور بازنشسته کشورمان ادامه داد: درست کردن چنین داستان‌هایی توهین مستقیم به شعور مردم است و بهتر است به خاطر یکسری علائق شخصی، فوتبال ایران را زیر سئوال نبریم. داور در آن صحنه تنها چند تذکر کاملا معمولی و کاملا قانونی به دروازه بان استقلال داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.