تبریز- استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه محدودیتی از نظر اعتباری برای پروژه راه آهن میانه- تبریز نداریم، گفت: امیدواریم در زمان بندی مشخص شده، فاز اول پروژه راه آهن میانه-تبریز تا بستان آباد به بهره برداری برسد.

محدودیتی برای احداث پروژه راه آهن میانه- تبریز وجود ندارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز، اسماعیل جبارزاده ظهر شنبه در حاشیه بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از روند اجرایی پروژه راه آهن میانه – تبریز، در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه خوشحالیم که  معاون رئیس جمهوری برای بازدید از این پروژه  به تبریز سفر کردند، اظهار داشت: این پروژه مهم سال‌های بسیار جزو خواسته های مردم بوده و تسریع در عملیات این پروژه را خواستار بودند و امروز این سفر برای بازدید از این پروژه انجام شد.

وی افزود: در این سفر هم اعتبارات مصوب تخصیص داده شد و همچنین امروز با دستور دکتر نوبخت  ۴۳ درصد بیش از اعتبارات مصوب به پروژه اختصاص داده شد.

جبارزاده خاطرنشان کرد: در ادامه این سفر همزمان با حضور دکتر نوبخت عملیات ریل گذاری پروژه نیز شروع می شود و امیدواریم در زمان بندی مشخص شده، فاز اول پروژه راه آهن میانه-تبریز تا بستان آباد به بهره برداری برسد.

استاندار آذربایجان شرقی، در گذشته تنها محدودیتی که وجود داشت بحث منابع مالی بوده و امروز محدودیتی از نظر اعتباری نخواهیم داشت چرا که با سفر دکتر نوبخت مرتفع شد و جا دارد از حضور ایشان در این پروژه تشکر کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.