پیشنهاد سردبیر

کرج-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از راه اندازی ۱۰ مرکز آموزش مداحی در استان خبر داد.

۱۰ مرکز آموزش مداحی در البرز راه اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید عباس مسعودی با اشاره به راه اندازی ۱۰ مرکز آموزش مداحی در استان البرز، افزود: مداحان البرزی با ثبت نام در سامانه ای که به این منظور در نظر گرفته شده است، در دوره های آموزشی شرکت و کارت شناسایی دریافت می کنند.

وی تاکید کرد: فرهنگ عاشورا باید به درستی در جامعه اشاعه پیدا کند به همین منظور اقدام به شناسایی و آموزش مداحان کرده ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید به فعالیت دو هزار و ۶۵۲ مداح در استان البرز، گفت: یکهزار و ۲۵۰ مداح نیز در سطح شهرستان کرج مشغول فعالیت هستند.

وی به وجود پنج شورای هیئت های مذهبی در سطح استان اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم تا رسم قرآن خوانی در منازل احیاء شود به همین منظور تا کنون ۲۸ جلسه برگزار شده است امید داریم این تعداد به دو هزار جلسه افزایش پیدا کند.

وی بااشاره به اینکه دو هزار و ۶۰۲ هیئت مذهبی دارای مجوز در استان البرز مشغول به فعالیت است، اظهار کرد: از این تعداد یکهزار و ۵۴۰ هیئت مذهبی مجوزدار در شهرستان کرج فعالیت می کنند.

وی در ادامه به وجود ۴۸۱ حسینیه در سطح استان البرز اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۳۱۰ حسینیه در شهرستان کرج مستقر است.

مسعودی به وجود ۱۲۱ کانون فرهنگی تبلیغی در استان اشاره کرد که بیشترین تعداد از این کانون ها در شهرستان کرج مشغول فعالیت هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جواد ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    0 0
    سلام من خیلی دوست دارم مداحی را فرا بگیرم