اصفهان- معاون امور اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور این نوید را به دانشجویان داد که شهریه مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور تا ۲ سال افزایش نخواهد داشت.

شهریه مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور تا ۲ سال افزایش نمی‌یابد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فیصل حسنی پیش از ظهرامروز در نشست خبری در اصفهان گفت: دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های بزرگ نیمه حضوری خاور میانه است که با ۵۸۰ هزار دانشجو در ۵۰۰ مرکز در ۳۱ استان در حال فعالیت است، رتبه نخست آموزشی و دهم پژوهش کشور را به دست آورده‌ایم و ۳۰ درصد از قبولی های کارشناسی ارشد از دانشگاه پیام نور هستند،

وی با بیان اینکه ۴ هزار هیئت علمی در دانشگاه پیام نور کشور وجود دارد، گفت: استان اصفهان دومین دانشگاه پیام نور کشور است که از نظر کیفی جایگاه خاصی دارد.

معاون امور اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور تاکید کرد: پیام نور ریزش دانشجو نداشته و حتی ۴۳ درصد افزایش دانشجو داشته‌ است.

وی در خصوص ۳۰ درصد وجه دریافتی از دانشجویان برای امور فرهنگی دانشگاه پیام نور گفت: این مبلغ طبق سیاست های وزارت علوم در پایان هر ترم از دانشجویان اخذ و صرف امور فرهنگی و المپیادهای فرهنگی و قرآنی می شود.

حسنی ادامه داد: البته دانشگاه پیام نور برای هر دانشجو ۳۰ هزار تومان دیگر نیز پرداخت می کند تا سرانه فرهنگی هر دانشجو به میزان۶۰ هزار تومان حفظ و امور فرهنگی نیز به خوبی انجام شود.

حسنی گفت: سعی داریم برای دکتری و کارشناسی ارشد افزایش شهریه نداشته باشیم و در کارشناسی نیز کم‌ترین افزایش شهریه ممکن را داشته باشیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.