سرمربی تاتنهام از پیروزی برابر چلسی بسیار خوشحال است و به شاگردانش افتخار می‌کند.

تمجید سرمربی تاتنهام از عملکرد شاگردانش مقابل چلسی

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از اسکای اسپورت، تاتنهام در حساس‌ترین بازی هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دست به کار بزرگی زد و توانست با دو گل چلسی صدرنشین را در وایت هارت لین از پیش‌رو بردارد.

طبیعی است که سرمربی تاتنهام از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی و خوشحال باشد. پوچتینو در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: به عملکرد شاگردانم افتخار می‌کنم. بسیار خوشحالم که با این بازی خوب توانستیم سه امتیاز حساس را به دست آوردیم. هم خوب ظاهر شدیم و همه به پیروزی رسیدیم. شب بسیار خوبی را رقم زدیم.

او ادامه‌ داد: بازی کردن برابر تیمی که بازیکنان آن نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرند بسیار سخت است. ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم و می‌توانند در هر لحظه از بازی تاثیرگذار ظاهر شوند.

به نقل از ایسنا، پوچتینو به ستایش از دله آلی، ستاره این بازی پرداخت و گفت‌: آلی بسیار خوب ظاهر شد و توانست دو گل به ثمر رساند. او بازیکن با کیفیت بسیار بالاست و نشان داد که می‌تواند از بهترین‌ها باشد. نه تنها آلی،‌ بلکه همه بازیکنان تاتنهام عملکرد خوبی برابر چلسی داشتند. مهم این است که توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم و با شایستگی زمین بازی را ترک کنیم.

تاتنهام با پیروزی که در این دیدار به دست آورد ۴۲ امتیازی شد و به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد این‌ در حالی است که چلسی با ۴۹ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.