تحولات منطقه

اصفهان- رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان اعلام کرد: طی ۹ ماهه سال جاری بیش از ۴۷ هزار و ۵۰۹ تماس از سوی شهروندان ساکن در شهر اصفهان از طریق سامانه ۱۲۴ ثبت شده که حدود ۲۵ درصد تماس ها طبق قانون پیگیری و به نتیجه رسیده است.

۲۵ درصد تماس های شهروندان اصفهانی با سامانه ۱۲۴ پیگیری شده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمیدرضا خشنود در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین تاکید کرد: سامانه ۱۲۴ پل ارتباطی برای دریافت شکایات مردم است که در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان فعالیت می کند.

 به گفته وی، در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۱۵۸۷ مورد شکایت حضوری شهروندان را در سامانه ۱۲۴ داشتیم که طبق قانون پیگیری و موارد اثبات تخلف پرونده ها، به مراجع ذی صلاح ارایه شده است.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان یادآور شد: در این مدت همچنین بیش از ۴۷ هزار و ۵۰۹ تماس از سوی شهروندان ساکن در شهر اصفهان از طریق سامانه ۱۲۴ ثبت شده که حدود ۲۵ درصد تماس ها طبق قانون پیگیری و به نتیجه رسیده است.

وی ادامه داد: اولویت هایی که شهروندان در تماس ها و مراجعات حضوری داشتند مربوط به قیمت کالاهای اصلی سبدخانوار بوده که در خرید با مشکل مواجه شده اند.

خشنود خاطرنشان کرد: سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و همچنین تشکل های صنفی و مدیریت بازرسی اصناف آماده پاسخگویی به شهروندان در زمینه پیگیری مؤلفه های اقتصادی خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.