حمیدرضا خشنود در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین تاکید کرد: سامانه ۱۲۴ پل ارتباطی برای دریافت شکایات مردم است که در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان فعالیت می کند.
به گفته وی، در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۱۵۸۷ مورد شکایت حضوری شهروندان را در سامانه ۱۲۴ داشتیم که طبق قانون پیگیری و موارد اثبات تخلف پرونده ها، به مراجع ذی صلاح ارایه شده است.
رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان یادآور شد: در این مدت همچنین بیش از ۴۷ هزار و ۵۰۹ تماس از سوی شهروندان ساکن در شهر اصفهان از طریق سامانه ۱۲۴ ثبت شده که حدود ۲۵ درصد تماس ها طبق قانون پیگیری و به نتیجه رسیده است.
وی ادامه داد: اولویت هایی که شهروندان در تماس ها و مراجعات حضوری داشتند مربوط به قیمت کالاهای اصلی سبدخانوار بوده که در خرید با مشکل مواجه شده اند.
خشنود خاطرنشان کرد: سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و همچنین تشکل های صنفی و مدیریت بازرسی اصناف آماده پاسخگویی به شهروندان در زمینه پیگیری مؤلفه های اقتصادی خواهند بود.
نظر شما