صمد مرفاوی ازاتفاقاتی که درجریان بازی با پرسپولیس رخ داده به شدت ناراحت است. او اعتقاد دارد حریف اتفاقی صبا را برده است و داور باید گل تیمش را قبول می کرد.

پرسپولیس اتفاقی صبا را برد/ خودم دیدم ضربه سرحنیف گل شد

به گزارش قدس آنلاین، سرمربی صبای قم درحالی که ازبازی تیمش به خصوص درنیمه اول ابراز رضایت وخشنودی می کند براین باوراست که سرخ ها روی اتفاقات فوتبال ونه ازروی کارهای تاکتیکی توانستند تیمش را درقم مغلوب کنند. مرفاوی معتقد است که صبا با این فوتبال می تواند همچنان درلیگ بماند...

_  بازهم تیم شما باخت 3امتیاز دیگر را ازدست دادید.
اگریک باردیگربازی را نگاه کنید می بینید که تیم من شایسته شکست خوردن نبود. ما درنیمه اول کاملا پرسپولیس را تحت فشارقرارداده بودیم. فوتبالی که بازیکنان من درنیمه اول بازی کردند بسیارجذاب و رو به جلو بود. صبا هرلحظه بوی گل می داد ومن انتظارمی کشیدم که برای گل شدن خوشحالی کنم اما موقعیت ها ما یکی پس ازدیگری با بدشانسی ازدست رفت. به نظرمن پرسپولیس درنیمه اول خیلی خوش شانس بود.

_ ضربه سرحنیف گل شد؟
از آن زاویه ای که من دیدم شک ندارم که توپ وارد دروازه پرسپولیس شد. همان کمک داوری که این گل را مردود اعلام کرد نیمه دوم خطایی به نفع پرسپولیس گرفت که ازنظرمن خطا نبود. درآن صحنه یک برخوردکاملا عادی رخ داد. فوتبال است، پینگ پنگ که نیست. ما آمده ایم بنجنگیم نه اینکه حریف را نازکنیم. درآن صحنه بازیکن من خیلی ساده با رضاییان برخورد کرد که داوربی معطلی نقطه پنالتی را نشان داد. آخرما شکایت مان را پیش چه کسی ببریم. با این همه ناداوری ها واقعا تیم ها لطمه می خورند. آن ها باید بیشتردقت کنند.

_ اما برخی کارشناسان آن صحنه ای که شما معتقدید توپ حنیف وارد دروازه شد را گل اعلام نکردند.
بله، هرکسی یک عقیده ای دارد. ممکن است حتی توپ به تورهم بخورد وبعضی کارشناسان گل تشخیص ندهند! ما دیگرعادت کرده ایم. مشکلی نیست. اما می خواهم ازهمین جا اعلام کنم که تیم ما با این فوتبالی که مقابل پرسپولیس بازی کرد قطعا درلیگ می ماند.

_ در این بازی به نظرمی رسید که ازرضا عنایتی هم استفاده کنید اما او را بازی ندادید.
بله، تشخیص دادم رضا درزمین نباشد. من شخصا عنایتی را خیلی دوست دارم. او فوتبالیست بسیاربزرگی است ومن برایش همیشه احترام قائل بودم. رضا دراین فصل هم به ما خیلی کمک کرده است. قطعا درآینده ازاو استفاده می کنیم.

_ دیروز بازیکنان شما اعتصاب کرده بودند. سرنوشت تیم تان با این همه حاشیه و عدم نتیجه گیری چه می شود؟
ببینید من شخصا به خواست آقای کشوری فرد به صبا رفته ام واگررفاقت و دوستی ام با ایشان نبود هرگزمربیگری صبا را قبول نمی کردم. تیم ما مشکلاتی دارد که بیشترش مالی است. ما ازمسئولان استان خواسته هایی داریم. خواسته هایی که به حق است. صبا باید حمایت شود واگراوضاع به همین منوال پیش برود با مشکل مواجه می شویم. امیدوارم که توجه مسئولان بیشترشود چون با این شرایط کاربرای تداوم حضورما درلیگ خیلی مشکل می شود.

_ هفته بعد هم که دراصفهان مقابل ذوب آهن قرارمی گیرید.
بله، بازی سختی است اما بچه ها دربازی با پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند وشک نکیند که با این فوتبال دراصفهان به نتیجه می رسیم. ما دوست نداریم سقوط کنیم و می دانیم هرچه ازلیگ بگذرد کارسخت ترهم می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.