معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از نجات جان مسافران یک دستگاه اتوبوس مسافربری که دچار آتش سوزی در قسمت موتور شده بود خبر داد.

نجات جان مسافران اتوبوس توسط ماموران پلیس راه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرآنلاین، سرهنگ جهانگیر کریمی  اظهار داشت: یکی از ماموران پاسگاه پلیس راه اصفهان _ شهرکرد حین کنترل خودروها متوجه ایجاد حریق در قسمت موتور یک دستگاه اتوبوس مسافربری که برای ثبت ساعت خود توقف کرده بود شده و بلافاصله با همکاری دو نفر دیگر از ماموران، مسافران را پیاده می کنند.

وی افزود: بعد از پیاده شدن مسافران از اتوبوس ماموران پلیس راه با استفاده از کپسول آتش نشانی آتش را مهار کرده و بااین کار خود جان مسافران را نجات داده و از بروز یک حادثه ناگوار جلوگیری می کنند که این اقدام به موقع ماموران قابل تقدیر است.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه این اقدام ماموران پلیس راه استان با تحسین مسافران و راننده آن مواجه شد خاطر نشان کرد: مسافران این دستگاه اتوبوس طی تماس با شماره تلفن 197 بازرسی فرماندهی انتظامی استان از مامورانی که باعث نجات جان آنان شده بودند تقدیر و تشکر کردند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ضمن تقدیر از قدرشناسی مردم در ارج نهادن به زحمات ماموران پلیس گفت: نیروهای انتظامی همیشه و در همه جا خود را خدمت گذار مردم می دانند و از هیچ کوششی برای تامین جان و مال و ناموس مردم این سرزمین دریغ نمی کنند. 

این مقام انتظامی از تمامی رانندگان به خصوص رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی خواست قبل از حرکت خودروی خود را از لحاظ فنی تست کرده و در صورت وجود هر گونه عیب و نقصی نسبت به رفع به موقع آن اقدام نمایند تا انشاء اله شاهد بروز حوادث ناگوار در سطح جاده ها نباشیم.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.