مشهد- مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی جزئیات تعدیل سهام و زمان بازگشایی اتاق مبادلات «پدیده» را تشریح کرد.

جزئیات تعدیل سهام و زمان بازگشایی اتاق مبادلات «پدیده» تشریح شد

رسولیان در گفت و گو با قدس در خصوص مابه التفاوت قیمت واقعی و کارشناسی سهام پدیده اظهار داشت: ما به این جمع بندی رسیدیم که مابه التفاوت قیمت واقعی و کارشناسی سهام که ۳ هزار و۳۷۵ تومان است، نسبت به ۱۲هزار و ۷۲ تومان به تمام کسانی که سهام دارند، بدون در نظر گرفتن این موضوع که سهام خود را چه زمانی و با چه قیمتی خریداری کردند به شکل سهام پرداخت شود و بر این اساس مراتب به هیأت مدیره ابلاغ شد.

وی افزود: تا اوایل هفته آینده هم تعدیل اتفاق می‌افتد و هم اتاق مبادلات سهام برای سهامداران پدیده بازگشایی می‌شود.

وی اضافه کرد: در هفته گذشته، روند نحوه تعدیل سهام بررسی شد، این موضوع نیازمند کار کارشناسی دقیق بود که به انجام رسید و در نهایت ستاد تدبیر استان به جمع بندی لازم رسید.

وی ادامه داد: اعمال تعدیل و بازگشایی اتاق مبادلات سهام روند انجام امور آماری، ثبت و موارد دیگر را می‌طلبد، اما نهایتاً تا اوایل هفته آینده تعدیل سهام اتفاق می‌افتد و اتاق مبادلات سهام نیز بازگشایی خواهد شد و مردم سهام خود را در سامانه خواهند دید.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه روند طی شده بسیار مهم بود، تصریح کرد: این اقدام بسیار مهم باید در جریان حل مشکل پدیده انجام می‌شد که خوشبختانه صورت پذیرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.