سرمربی رم معتقد است تیمش در دیدار مقابل لیون فرانسه سزاوار صعود بوده است.

اسپالتی: گل چهارم لیون در فرانسه آفساید بود/ وقت کشی بازیکنان لیون بسیار زشت بود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از طرفداری، تیم رم در مجموع بازی رفت و برگشت مقابل لیون از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا حذف شد. لوچانو اسپالتی سرمربی این تیم پس از بازی در گفتگو با اسکای گفت: حسرت نمی خوریم. ممکن است از یک تورنمنت حذف شوید. مطمئنا در طی دو دیدار رفت و برگشت ما به خاطر برخی اشتباهات حذف شدیم. ما در نیمه دوم بازی رفت راه خودمان را گم کردیم. امشب هم چندین بار توپ را لو دادیم و این باعث می شود انرژی زیادی صرف کنیم تا دوباره مالک توپ شویم. در کل تیم خیلی خوب بازی کرد و شایسته چیزی بیش از این بود زیرا ما نگرش خوبی داشتیم و شانس های زیادی خلق کردیم و همچنین چهارمین گلی که در فرانسه دریافت کردیم آفساید بود. ما با کنترلی که در بازی امشب داشتیم شایسته بیشتر از اینها بودیم.

وی افزود: روی گلی که دریافت کردیم نیز اشتباه داشتیم. من تفاوت زیادی بین دو تیم نمی بینم. در بازی رفت بازی را از دست دادیم و امشب ممکن نشد شرایط را بازگردانیم. ما در مقابل این هواداران فوق العاده هر چه داشتیم در زمین گذاشتیم. شاید حق ما همین بود اما به نظر من اینگونه نبود.

ژکو و صلاح در این بازی شانس های زیادی از دست دادند. اسپالتی در این مورد گفت: به نظر من صحبت کردن در این مورد بی ثمر است. برخی بازیکنان بودند که می توانستند عملکرد بهتری داشته باشند. در آن بازی صلاح را از ابتدا به میدان نفرستادم و انتقادات زیادی انجام شد و حالا او در میدان بود و با کیفیتی که داشت نتوانست کارهای زیادی انجام دهد. در کل اگر تمام اتفاقات دو بازی را مرور کنیم، ما شایسته صعود به مرحله بعد بودیم. در بازی رفت تمرکزمان را از دست دادیم. در برخی صحنه ها مثل این بود که بازیکنان به هم می گفتند تو توپ را می گیری یا من بگیرم؟ نه یک بازیکن باید بگوید من می گیرم. تمام. ما این اراده و انگیزه را نداشتیم.

اسپالتی در مورد آینده رم گفت: ما نفرات خوبی داریم. در برخی پست ها می توانیم بهتر شویم اما نفرات ما خوب هستند و باید برای ادامه فصل بهتر کار کنیم. در مورد قراردادم بارها صحبت کرده ایم و صحبت بیشتر کسالت بار خواهد بود. یک مساله را باید بگویم. لیون با تمام نفرات در محوطه جریمه مشغول دفاع بود و وقت کشی می کرد و این واضحا کار زشتی است. در فرانسه این کار را نمی کردند اما امشب عمدا خودشان را روی زمین می انداختند و این کار بسیار زشتی است. هواداران از داور خیلی ناراضی بودند. به نظر من داور باید زودتر از این ها به بازیکنان لیون به خاطر اتلاف وقت کارت می داد. آنها با این کارشان ریتم بازی و سرعت ما را می گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.