به گزارش قدس انلاین، فریدون اله یاری افزود: در راستای اطلاع رسانی جاذبه های گردشگری، این نرم افزار برای اولین بار در ایران به گونه ای طراحی شده که مسئولین و ارائه دهندگان خدمات سفر از طریق آن می توانند با گردشگران به صورت مستقیم در ارتباط بوده و همچنین اطلاعات و چگونگی ارائه خدمات خود را به گردشگران اطلاع رسانی کنند.
وی تاکید کرد: از طریق این سامانه گردشگران نیز می توانند نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را به اطلاع ستاد سفر استان برسانند.
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان همچنین تاکید کرد: تمامی کمیته های عضو ستاد سفر استان اصفهان نیز می توانند از طریق این سامانه به مسائل و مشکلات گردشگران رسیدگی کنند.
وی افزود: در این نرم افزار ضمن ارائه آخرین دستورالعمل های ایمنی مربوط به ترافیک جاده ها، وضعیت آب و هوا، اطلاعات مربوط به لیست تمامی واحدهای اقامتی استان، اعم از هتلها، مهمانپذیرها و کمپ های دائم و موقت در سطح استان، ارائه شده است.
وی ادامه داد: ارائه لیست تمامی جاذبه های تاریخی، گردشگری، زیارتی ، طبیعی ، مراکز خرید، رستورانها و همچنین لیست مراکز خدماتی، اعم از داروخانه، بیمارستان، پمپ بنزین ، پایگاه های اورژانس و هلال احمر، بانک ها، مساجد، تعمیرگاه های اتومبیل، ایستگاه های دوچرخه و مراکز اقامت و پذیرائی بین راهی، در این نرم افزار پیش بینی شده است.
اله یاری همچنین به نحوه اطلاع رسانی در این نرم افزار نیز اشاره کرد و افزود: نقشه تمامی راهها، جاده ها و حتی خیابانهای شهرها از طریق سیستم GPS در این نرم افزار وجود دارد.
وی تصریح کرد: اطلاع رسانی این نرم افزار در تمامی جاده ها و ۱۰۷ شهر استان صورت پذیرفته و گردشگران می توانند با نصب این نرم افزار روی گوشی های تلفن همراه خود از خدمات آن بهره مند شوند.
نظر شما