به گزارش قدس آنلاین، مدیر عامل تپسی در اصفهان جمعه شب در جمع خبرنگاران افزود: این شرکت پس از گذشت حدود یک سال از آغاز فعالیت، توانست خدمات آنلاین تاکسی خود را پس از تهران در اصفهان به عنوان دومین شهر ارایه کند.
میلاد منشی پور با بیان اینکه بهینه سازی حمل و درون شهری از مهمترین دغدغه های این سامانه به شمار می رود، اظهارکرد: در شرایط آلودگی هوا و ترافیک باید از تکنولوژی و ظرفیت های نهفته استفاده کنیم.
وی با تاکید بر اینکه بدون نیاز به سرمایه گذاری با بستر دانش و الگوهای دانش بنیان می توان از ظرفیت ها کسب و کار به صورت بهینه استفاده کرد، گفت: در حال حاضر ۱۰۰ نفر پرسنل از نخبگان دانشگاهی حول این کسب و کار به کار گرفته شده اند و بیش از ۴۰ هزار راننده به صورت تمام وقت و پاره وقت با این سامانه امرار معاش می کنند.
مدیر عامل تپسی در اصفهان تصریح کرد: تپسی در حال حاضر حدود یک میلیون مشترک دارد.
وی با بیان اینکه کیفیت خدمات و سفر با وجود بستر تکنولوژی افزایش می یابد، افزود: استفاده از سامانه تاکسی اینترنتی تپسی برای مسافران قیمت پایین تر و کیفیت بالاتر و برای رانندگان درآمدی بالاتر بدون اتلاف وقت را به همراه دارد.
منشی پور تاکید کرد: ما هیچ کسی را مجبور به استفاده از این سیستم نمی کنیم، اما با افزوده شدن تعداد رانندگان در این سامانه و کاهش ۴۰درصدی نرخ کرایه، بی شک رغبت عمومی را به همراه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۰۰ راننده در مجموعه سامانه تاکسی اینترنتی تپسی اصفهان فعال هستند، ادامه داد: تا کمتر از یک ماه آینده تعداد رانندگان این سامانه به ۱۰۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.
مدیر عامل تپسی در اصفهان تصریح کرد: استفاده از تکنولوژی برای امن تر کردن سفرهای درون شهری از جمله اهداف این سامانه به شمار می رود.
نظر شما