انتخابات

باشگاه سایپا اعلام کرد گزینه های اسپانیایی و آلمانی برای سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه مدنظر دارد.

مربیان آلمانی و اسپانیایی جانشین حسین فرکی می شوند؟

به گزارش قدس آنلاین، رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد مطرح شدن نام گزینه‌های زیاد برای هدایت تیم فوتبال سایپا، گفت: وقتی خبرنگاران اسم بزرگان مربی‌گری در فوتبال را می‌آورند و می‌گویند دایی، قلعه‌نویی، گل‌محمدی جزو گزینه‌های شما هستند یا نه، نمی‌توانم به آنها پاسخ منفی بدهم زیرا در آن صورت ممکن  است به این دوستان بزرگوار که همگی هم از مربیان خوب فوتبال ایران هستند بی‌احترامی می‌شود. 

وی در مورد وضعیت حسین فرکی، گفت: قرار است امروز یا فردا جلسه‌ای با حسین فرکی برای تعیین تکلیف برگزار کنیم البته او به طور تلویحی و تلفنی به من اعلام کرد که به خاطر مسائل روحی و جسمی‌اش نمی‌خواهد مدتی کار کند با این حال من به فرکی گفتم باید با هم جلسه بگذاریم و رو در رو صحبت کنیم. 

درویش در مورد اینکه چقدر احتمال همکاری با حسین فرکی وجود دارد،‌گفت: فرکی برای تیم ما زحمت کشید او یکی از مربیان اخلاق‌مدار فوتبال ایران است و ما فصلی بی‌حاشیه را سپری کردیم. هیچ دردسری از ناحیه تیم و مشکلات حاشیه‌ای نداشتیم که این قابل تقدیر است.

وی در مورد گزینه‌های سرمربی‌گری تیم سایپا عنوان کرد: 6 گزینه ایرانی و 3 گزینه اروپایی برای هدایت تیم در نظر داریم که باید رزومه آنها گرفته و به هیأت مدیره ارائه شود. مربیان درجه اولی از آلمان و اسپانیا مدنظر داریم ضمن اینکه تمام مربیان ایرانی هم به من لطف دارند.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد اینکه گفته می‌شود به خاطر رفاقت با پروین قرار است علی دایی سرمربی سایپا شود، عنوان کرد: من با همه عزیزان رفیق هستم علی پروین به خاطر رفاقتش با من روز پنج‌شنبه برای دیدن بازی تیم سایپا به ورزشگاه آمد. سایر عزیزان هم که اسم بردید هم به من لطف دارند همگی آنها گفتند هر وقت به ما نیاز داشتید بدون قرارداد حاضرند با ما همکاری کنند و به دنبال مسائل مادی نیستند.

درویش در مورد اینکه چقدر این تعارف نداشتن چشم‌داشت مالی را باور دارید، گفت: همه دوستانی که با ما کار می‌کنند حرفشان دلی است و فقط صحبت نمی‌کنند بلکه قطعاً به آن عمل می‌کنند همه آنها به ما محبت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.