ایلام- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام از وعده‌ی قائم مقام بانک مرکزی برای عودت سپرده‌ی سپرده‌گذاران خرد خبر داد.

وعده‌ی بانک مرکزی برای عودت سپرده‌ی مشتریان آرمان

به گزارش قدس آنلاین، دکتر «علی سایه‌میری» در این باره اظهار کرد: در راستای پیگیری برای حل مشکل سپرده‌گذاران موسسه آرمان ، با دکتر کمیجانی قائم مقام محترم بانک مرکزی گفتگو و مذاکراتی داشتم که اعلام کردند اقدامات خوب و مثبتی از طرف بانک مرکزی برای حل این معضل انجام گرفته است .

وی تصریح کرد: دکتر کمیجانی با اعلام اینکه موضوع در دست پیگیری و اقدام است، سپرده‌گذاران را به صبر و تحمل تا حصول نتیجه نهایی توصیه کردند و اطمینان دادند منابع باقیمانده از سپرده‌های خود مردم و دارایی‌های موسسه آرمان در حال ارزیابی است که بعد از اتمام این مرحله به احتمال زیاد نسبت به عودت کامل میزان سپرده‌ی سپرده‌گذاران خرد اقدام خواهد شد .

به نقل از روابط عمومی امور اقتصادی و دارایی استان، سایه‌میری با بیان اینکه بر اساس اعلام قائم مقام بانک مرکزی منابع سپرده گذاران کلان هم تا مقدارمشخص عودت خواهد شد، اما ظاهراً با توجه به مطرح بودن مشکل مشابه برای مجموعا ۸ موسسه، ‌بانک مرکزی در تلاش است تا نسبت به حل مشکلات این موسسات بطور همزمان اقدام کند  و همین موضوع می‌طلبد تا سپرده گذاران این موسسه فعلا صبر کنند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.