قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: بانک‌ها باید ارتباطات خود را با تولیدکنندگان بیشتر و زمینه پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به صادرکنندگان استان را فراهم کند.

بانک‌ها زمینه پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت به صادرکنندگان را فراهم کنند

به گزارش قدس آنلاین، علی پرزحمت در نشست پایش صادراتی  محصولات شوینده و صنایع تبدیلی اظهار داشت: با طرح  مشکلات  ۲ واحد صنعتی بزرگ در کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید و بررسی  مسائل  این واحدها  مشکلات آنها برطرف شد.

وی افزود: عمده مسائل و درخواست این ۲ واحد  تولیدی بزرگ، مسائل  مالی  و درخواست تسهیلات بانکی  بود که خوشبختانه با صدور مصوبه کارگروه ملی   جهت پرداخت تسهیلات  بانکی، مشکلات این ۲  واحد مرتفع  خواهد شد.

پرزحمت با اشاره به تاکید  استاندار در خصوص تشکیل  کارگروه‌های تخصصی در حوزه  صادرات کالاهای غیرنفتی استان قزوین گفت:  تا کنون طی ۲ نشست  با حضور نمایندگان واحدهای تولیدی، مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی صادراتی در حوزه محصولات شوینده و صنایع تبدیلی بررسی و کارگروه‌های تخصصی  نیز تشکیل شده است.

رئیس سازمان  صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با بیان اینکه بانک توسعه صادرات  از جایگاه ویژه‌ای در حمایت از  صادرکنندگان  برخوردار است ، عنوان کرد: بانک‌ها  باید  ارتباطات خود را با تولیدکنندگان بیشتر و  زمینه پرداخت تسهیلات  ارزان قیمت  به  صادرکنندگان استان را  فراهم کند.

پرزحمت خاطرنشان کرد: سازمان صنعت معدن و  تجارت به عنوان اصلی‌ترین متولی بخش تولید و صادرات در استان  پیگیری و رفع مشکلات این حوزه را برعهده داشته و همواره تلاش دارد تا مشکلات  تولیدکنندگان را  پیگیری کند.

وی  با تاکید بر ضرورت تشکیل میز کشوری  شوینده‌ها  در استان قزوین اعلام کرد: با توجه به تولید بیش از ۶۰ درصدی شوینده‌های  کشور  و فعالیت شاخص‌ترین و بزرگترین واحدهای تولیدی  صادراتی  در زمینه تولید انواع محصولات شوینده در استان قزوین ضروری است تا با همکاری انجمن شوینده‌های کشور و سایر  تشکل‌ها مربوطه، میز کشوری  شوینده‌ها در استان قزوین  تشکیل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.